wat zou je doen als... je niet meer kunt rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat zou jij doen als je paard nooit meer bereden mag worden?

Ik zou hem/haar absoluut zelf houden en de liefde geven die hij verdient
74 (63%)
Ik zou op zoek gaan naar een goed tehuis voor hem/haar (dus verkopen) bijvoorbeeld als gezelschapspaard
29 (25%)
Ik zou hem/haar in laten slapen of naar de slacht brengen
2 (1%)
Ik zou hem/haar naar een rusthuis brengen, maar wil wel zelf de eigenaar blijven.
11 (9%)

Totaal aantal stemmen: 116


ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:43

EstherSi schreef:
in eerste instantie natuurlijk proberen te houden, maar om het stallingsgeld wat ik nu betaal nog betalen voor een paard waar je niets aan hebt vind ik toch wel een erg moeilijke keus.


Het is maar wat je 'niets aan hebben' noemt.

Voor mij was het in elk geval geen moeilijke keus maar de enige voor de hand liggende optie (nr. 1 dus Knipoog ). Mijn paard kan vanwege een onbekende blessure niet meer echt bereden worden. Maar ze vindt het nog steeds erg leuk om aandacht te krijgen en dingen te ondernemen!
En dat ik nu geen geld en tijd heb voor een ander paard waar ik wel wat mee kan? Jammer maar ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik haar daarvoor zou afdanken. Een paard is voor mij meer dan een rijdier

There is no reality, only perception.



ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:47

Daarbij denk ik dat het aanbod van gezelschapspaarden vele malen groter is dan de vraag, dus dat klinkt wel leuk maar je moet nog maar afwachten of dat lukt.
Als je een dier aanschaft is dat niet voor even maar voor het leven.....

There is no reality, only perception.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:08

Fellor"]
Ik heb voor het tweede gekozen. Ik bedoel, het si gewoon niet realistisch je paard te houden, want ook al beweren de meeste dat ze dat wel doen, op zo'n moment is dast anders.
[/quote]

Nee hoor, is wel realistisch, ik doe het al bijna 1,5 jaar.

[quote="Fellor schreef:
Ik heb mijn vorige pard dus dat probleem gehda en ze heeft nu een super tehuis bij een melkerij met een kudde paarden op het land. Wat is er dan beter? Ik denk dat we de juiste keuze voor haar hebben gemaakt en ik kan zelf weer aan de slag met mijn nieuwe paard.


Wordt jouw paard nu ook gemolken dan? ehhh of heb je het gewoon over melkkoeien? Clown Clown

There is no reality, only perception.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, RoRo44, Wopkebrok en 23 bezoekers