"Vriendje" voor mijn pony? wat is 't beste

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
kdv

Berichten: 16
Geregistreerd: 05-01-02

"Vriendje" voor mijn pony? wat is 't beste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 19:01

Omdat mijn ouders het plan hebben om te gaan verhuizen :# , en mijn paard dan evt. bij huis zou kunnen staan (*jeej* :P ) ben ik van plan om voor hem een "vriendje" erbij te kopen. :) zodat hij niet alleen hoeft te staan.
Eerst had ik gedacht aan een shetlander, maar later viel mijn oog op een fell pony:
:+: Afbeelding
maar ook welshjes vind ik erg leuk, mede omdat ik deze wat meer uitstraling vind hebben.
:~ Afbeelding
(ik ben trouwens NIET op zoek naar een schimmeltje)

Ik ben van plan om hem aangespannen te gaan gebruiken *D , en rij pony voor mijn broertje.

Wat vinden jullie de beste optie? voor welke pony zouden jullie kiezen?
Wat zijn de nadelen van deze rassen? welke pony zou beter geschikt zijn voor de doeleinden waarvoor ik ze zou willen gebruiken.

ook heb ik nog een vraag;
Hoe kan ik weten dat het klikt? ik bedoel.. het is toch de bedoeling dat het een beetje een vriendje word, en het zou heel erg jammer zijn als ze elkaar totaal niet liggen.
Zou het mogelijk zijn om een pony op proef te nemen (eigenlijk een soort kopen, maar als het niet goed gaat dat ik hem dan nog terug kian brengen?)
Of weten jullie een andere manier?


Ik hoor graag van jullie,
kdv


kdv

Berichten: 16
Geregistreerd: 05-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 19:10

Dat besef ik maar al te goed hoor.
Daar waren we met de hele familie al over uit, nu zijn we al in de volgende "fase" om te beslissen WAT voor pony e.d. Tong uitsteken


kdv

Berichten: 16
Geregistreerd: 05-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 19:21

Mijn broertje is 13 en kan wel aardig rijden, en idd als het een fell zou worden zou ik er zelf ook nog wel eens op weg gaan. Knipoog

Eerlijk gezegd ben ik meer op zoek naar een ruin, maar toch bedankt. Lachen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 bezoekers