'Veldpony' = streektaal? Wie kent die benaming?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18194
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:53

'n Veldpony is gewoon een grote grasmaaier van onbekende herkomst met een dik pak haar erop en geen sportuiterlijk. (= grasbuik etc.) Da's wat ze hier in de buurt onder een veldpony verstaan.



Anne_GTI

Berichten: 18194
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:43

Hahaha, nee, die kleine zwarte van je niet want die ziet nog weleens een stal van binnen.

Anne_GTI

Berichten: 18194
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 14:10

Meestal te vinden in de buurt van woonwagenkampen (no offence) of op locaties waar nieuwbouw gepland staat.

Anne_GTI

Berichten: 18194
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 00:03

Meestal te vinden in de buurt van woonwagenkampen (no offence) of op locaties waar nieuwbouw gepland staat.

Gebaseerd op eigen bevindingen. That's all.

Anne_GTI

Berichten: 18194
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:56

Yep. helemaal goed, tenminste in sallands dialect dan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers