special horses

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Braziliƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:11

Idra schreef:
Jan is overleden.


Overleden? Sinds kort? Want hij adverteert nog wel in de Pferdemarkt. (voor zijn stal in duitsland die hij samen met een duitse vrouw runt. )
Volgens mij stond Jan niet zo heel goed bekend.... maarja, heb het ook maar van 1 persoon, dat moet niet meteen doorslaggevend zijn.


Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Braziliƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:30

Fellor schreef:
dus ben benieuwd wa ik aantref en of het veilig is daar een aankoop te doen.


Bij een levend dier loop je altijd risico of je hem nou bij een goede of slechte handelaar koopt. Een slechte handelaar hoeft niet bij voorbaat slechte paarden te verkopen. Bij de Koning heb je wel 6 weken garantie, dus ik zou hem zeker in overweging nemen. En de wet is zo veranderd voor de verkoop van levende dieren dat je nog redelijk wat rechten hebt mocht het mis gaan.

Succes!
PS: op zijn website staan soms echt leuke aparte paarden. Ben wel nieuwsgierig wat je daar allemaal ziet staan.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Birgit01, Geertema, IASCrawler, Morehorse, Slmt9, Utixo en 111 bezoekers