welke zomerdeken kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

welke zomerdeken kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 16:13

Hoi,
ik ben op zoek naar een goede/mooie zomerdeken, hebben jullie toevallig ervaringen met een merk van een zomerdek, en hebben jullie er ook foto's van, prijs maakt in verhouding met kwaliteit niet uit.


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 16:16

Hoi,
ja dat is de enige zomerdeken die ik ken, die had ik voor mijn pony ook in het grijs geruit, maar ben bang dat deze deken misschien van een iets te snel kapot gaande stof is voor mijn paard, aangezien ze af en toe er wel eens haar tanden in kan zetten Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 16:19

je hebt er toevallig een foto of plaatje van of wel?
ik heb namelijk zelf nu de rhino deken op liggen, als winterdek, die blauw-wit geruite, en ben erg te spreken over dat merk, en dat is toch zo iets als rambo of horseware island?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 16:33

ik zat zelf ook te denken aan een anky dek, de vliegen deken wil ik zowizo van anky, maar ik zag op haar site ook de Net Cool Blanket deken staan, maar ik zie eigenlijk tussen de vliegendeken, en die deken weinig tot geen verschil, en ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om dan een ander soort deken te kopen, maar laatst heb ik bij een dressuurstal ook dekens van eskadron gezien, volgens mij waren dat ook zomerdekens, maar dat weet ik niet zeker, het was ook een beetje van dat stevige materiaal, heeft hier iemand ervaring mee? of bestaan er helemaal geen zomerdekens van eskadron Schijnheilig

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 17:43

ja ik heb die vliegen deken gehad voor mijn pony, en vond het echt een super fijne deken, ook nog eens mooi om te zien, daarom wil ik die zeker weer.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 22:15

Hoi,
ik denk dat ik dan maar eens ga kijken voor een horsewere deken, en een bucas deken en dan vooral naar de stay dry uitvoering, ik heb zelf erg goede ervaringen met de horsewere dekens, en ook de rhino dekens, deze dekens blijven echt super op je paard liggen, alleen weet ik dus niet hoe de zomerdekens zijn.

maar als er nog meer mensen zijn, zet het gerust hier neer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj en 38 bezoekers