wanneer doe je je paard naar een handelaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

wanneer doe je je paard naar een handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 10:09

ik heb mijn paard nu al een tijdje te koop staan , en in mijn omgeving word er steeds gezegt van dan breng je hem toch naar een handelaar , ik moet er niet aan denken om hem naar een handelaar te brengen aangezien hij niet het makkelijkste paard is en wie weet wat er dan met hem gebeurd .
Maar als het nog erg lang duurt voor hij verkocht word zal ik toch een andere oplossing moeten bedenken , al moet iik er eerst echt nog niet aan denken .
Dus nu vroeg ik me af wanneer jullie de keus zouden maken , je paard niet langer proberen particulier te verkopen en dan naar een handelaar te brengen .


shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 11:25

Marliesje schreef:
Waarom kijkt iedereen altijd zo negatief naar handelaren, bij een particulier kan hij ook verkocht worden. Ik rij bij een handelaar en onze pony'sen paarden hebben het goed, wij krijgen ook ooit pony's die bv liever niet naar een manege mogen, dit proberen wij dan ook altijd niet te doen, behalve als we ze na een jaar bv nog niet kwijt zijn.


ik snap best dat niet alle handelaren niet zo netjes met hun paarden omgaan , maar het is voor mijn gevoel een fijner idee dat hij naar een particulier gaat waar die misschien wel langere tijd blijft dan dat hij van handelaar op handelaar gaat , wat natuurlijk ook kan gebeuren als ik hem particulier verkoop dat weet ik wel , maar het is echt het idee voor mezelf , ik zou hem met een fijner gevoel weg doen naar iemand die hem voor zichzelf wil hebben dan voor de verkoop .
En de handelaren die ik ken zijn echt van die botte mannetjes die totaal niet vriendelijk met een paard omgaan , daar komt het ook door denk ik .


shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 15:10

toch ook leuk om wat minder nare ervaringen van mensen met handelaren te horen geeft het toch een positiever beeld , ik heb tot nu toe weinig positieve verhalen gehoord en dit klinkt dus al wat beter .

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 15:56

even omdat ik al meerdere keren zie dat er wordt gezegd of iemand anders mijn paard niet kan rijden , hij staat nu al bijna een jaar stil en is ong 2 mnd onder het zadel geweest , dus diegene zou naar mijn idee en als ik naar mijn paard kijk ook het beste idee opnieuw moeten beginnen met beleren , nou heb ik meerdere malen iemand gehad die me wel wou helpen , maar na een paar keer kunnen ze niet meer , dus daar begin ik liever niet weer aan . En om hem betaald te laten rijden vind ik op dit moment zonde van mijn geld omdat ik het er toch niet voor weer krijg en dit steek ik dan liever in een nieuw paard.

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 08:20

dat laat ik wel even weten , kan nog wel even duren maar als ik een keus heb gemaakt zal ik het even melden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Patriesje, XXleonieXX en 159 bezoekers