Vlasstrooisel - waar te koop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Vlasstrooisel - waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 20:15

Als alles goed gaat dan ga ik eind september verhuizen en komt mijn allerliefste Bloos paardje bij mij wonen.
Na heel Bokt afgespit te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem op vlas wil gaan zetten.

Alleen vraag ik me af of iemand weet waar ik dat hier in de regio kan kopen (met afleveren) want dat past allemaal niet in mijn Hihatsuietsiepietsie.

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:24

Loop even door de Gouden Gids Knipoog

En ik weet niet of je de Paard en Sport hebt, maar daar staan ook altijd een heleboel advertenties in. Misschien dat 1 van die leveranciers bij jouw in de buurt zit en het dan bij jouw af kan leveren? Of evt. een ander paardenblad.
Je kan ook nog marktplaats proberen. Of effies google raadplegen. Zoeken op vlas en je komt vast het een of ander tegen, wat adressen betreft, de telefoon doet de rest.

Succes ermee..

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 00:40

De meeste fouragebedrijven hebben ook wel vlas. Ik bestel het altijd bij Ecolin, daar zit namelijk mestafvoer bij de prijs in (kun je voor kiezen)
Het bevalt mij echt super! Kan je zeker vlas aanraden!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 05:59

www.ecobodem.nl die komen het ook nog bij je thuis brengen en hebben nu zelfs een zomer actieprijs zie ik net. Geld, geld!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 11:00

bij de Welkoop in Eemnes en als zij het hebben, kunnen alle Welkoop en Boerenbond winkels het leveren!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 14:54

astridh schreef:
www.ecobodem.nl die komen het ook nog bij je thuis brengen en hebben nu zelfs een zomer actieprijs zie ik net. Geld, geld!


Ziet er interessant uit. Ik heb de link bewaart...dus zal tzt kontakt met ze opnemen.