wat kost landbouwgrond per m2?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:12

Riƫtte schreef:
Wat kost landbouwgrond gemiddeld per vierkante meter? En dan in Drenthe? Want het zal wel per regio verschillen.

Nu we de stal bij huis hebben, begint het weer een beetje te kriebelen. Marc wil graag eerst de spaarrekening weer flink spekken, maar met een maandje komen de belasingcentjes en vakantiecentjes er weer aan.... Spek genoeg dus....

Het zou leuk zijn om een stukje grond in de buurt te huren of te kopen (mijn voorkeur is kopen). Hoe kun je zo iets het best aanpakken? Natuurlijk kan ik domweg op een boer afstappen, maar ik weet liever van te voren wat voor kosten reeel zijn, of het verstandig is om een koopcontract te laten maken, en dergelijke.

Bovendien is het helemaal handig te weten hoe duur het ongeveer is, zodat ik weet hoeveel grond ik zou kunnen kopen, financieel gezien (als het maar een stukkie van 10 bij 10 meter is, schiet je er natuurlijk nog niets mee op....)


Toevallig kwamen wij ermee in aanraking in onze zoektocht naar huizen. In Coevorden betaal je 30.000 voor een hectare.

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 49 bezoekers