Wie weet hoe ik aan silhouet stickers kan komen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Wie weet hoe ik aan silhouet stickers kan komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 19:16

Een aantal weken terug hebben wij een bus gekocht zodat we nu zelfstandig met paard en koets op stap kunnen (koets in de bus, trailer er achter) OK dan!
Omdat mooi wit ook maar zo wit is, willen wij graag een sticker (wel redelijk groot) op de bus plakken van een silhouet van een (of meerdere paarden). Om een idee te geven wat we zoeken: Op de trailers van Bockman staat op de zij- en achterkant een silhouet van een paardenhoofd.
Wij zoeken zoiets dergelijks maar dan van een (of meerdere) paarden. Eventueel mag het ook als digitaal bestandje, dan gaan we naar het bedrijf die de bedrijfsbussen van ons werk van reclame voorziet.

Ben benieuwd of iemand ons kan helpen.

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:41

Is er helemaal niemand die mij kan helpen? Verdrietig
Ik zie toch echt regelmatig trailers, bussen en vrachtwagens rijden die er 1 of meerdere hebben, dus ze zijn te verkrijgen maar waar? Verward Verward Verward

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:44

Je kan ze zo bestellen/laten maken bij een reclame-beletteringsbureau. Die zullen er vast wel zijn in je omgeving.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:59

Kennissen van ons hebben dat ook eens gedaan, die hadden alle namen van de paarden op de trailer geplakt. Hun hebben gewoon een groot stickervel gehaald (bij een drukkerij in de buurt misschien???) en daar hebben ze de letters op getekend en uitgeknipt! Stond echt heel mooi!

Misschien kan je bij een trailerbedrijf daar ook wel speciale stickers voor krijgen!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:53

Bij autowarenzaken (Heuts) hebben ze die stickers of ze kunnen ze bestellen. Verder kun je ze idd krijgen bij drukkerijen/ copyshops (die combi-winkels) Wat ook heel mooi is (maar wel een beetje duurder) is zo'n afbeelding laten paintbrushen op de bus. Daarvoor kun je denk ik het beste even in de gouden gids kijken.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:59

dit is wel zeker erg prijzig? Mijn 'grote' droom is nog altijd om van een foto een sticker te maken en die op onze trailer te plakken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:09

Nee, qua kosten valt dat best wel mee, hoor.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:13

kimmy schreef:
dit is wel zeker erg prijzig? Mijn 'grote' droom is nog altijd om van een foto een sticker te maken en die op onze trailer te plakken



jij hebt mijn idee gestolen Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:57

imker schreef:
Nee, qua kosten valt dat best wel mee, hoor.


wat is meevallen??? wat is redelijk? ik heb geen idee ervan...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:58

Barb schreef:

jij hebt mijn idee gestolen Knipoog


ja, maar foto's vind ik altijd een beetje eng... stel dat het paard om wat voor reden dan ook weg moet (dood, verkocht of wat dan ook), dan zit je met die sticker op de trailer...

maar ik vind het wel super!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:13

maakt natasha van bokt deze niet? Niet de Natasha van bm stabels maar de natasha uit Oosterhout zij maakt ookt portretten en naambordjes..

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:14

kimmy"]
[quote="imker schreef:
Nee, qua kosten valt dat best wel mee, hoor.


wat is meevallen??? wat is redelijk? ik heb geen idee ervan...
[/quote]

Dan moet je toch echt even bellen met de locale reclame/beletteringman.
Ik kan wel zeggen wat hier beletteren kost, maar daar heb je bij jullie niets aan.

Sancho

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 09:36