Ervaringen met de 'Solocomb'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Ervaringen met de 'Solocomb'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 20:59

Heey Hallo!

Ik had een vraagje..
Aangezien ik de manen van Melody moeilijk kan trekken (vind ze helemaal niks!) heb ik op aanraader een vriendin het volgende 'product' gekocht;

Afbeelding
De solocomb

Je doet net als gewoon met manen trekken het plukje dat je hebt zeg maar op tisten (ik bedoel dan de manen met het kammetje omhoog 'duwen') en dan knijp je in het handvat en worden als het ware de manen afgeknipt. Je ziet niet dat het wordt geknipt.

Het bevalt mij super! Nu wil ik graag weten wie nog meer de Solocomb gebruiken en hoe deze bevalt..

Liefs Aniek

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:29

Ik vind t een pokkeding (stalgenootje had er een), zij zweerde d'r bij. Ik kan echt veel beter trekken of snijden, maar dit halve knipwerk vind ik nix.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:53

Ik heb er nooit van gehoord....
Mijn pony is ook moeilijk met trekken, waar heb je het gekocht en hoe duur was het?

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 00:00

Ik zag het vandaag ook in de winkel liggen, leek me ook wel iets omdat ushi niet graag heeft dat ik haar manen trek.
Maar vind de prijs eigenlijk wel een beetje overdreven en ben bang dat je toch da lelijk geknipte effect krijgt. Scheve mond

Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 10:28

Ik zelf vind het een super ding, maar dat is per persoon verschillend natuurlijk..

Miesie;
Gewoon in de ruitersportzaak, is best duur Scheve mond 29,95

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:57

ik heb hem ook Haha! , en vind het een super geval, lekker snel en geen geiriteerd paard en het ziet er netjes uit, al moet je wel eerst wat ervaring krijgen,(de eerste keer dat ik hem gebruikte zag het er niet zo netjes uit Bloos! )

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:17

Wat een geld, voor zo'n klein rotding Tong uitsteken
Het zou wel handig zijn als je hem met een stalgenoot ofzo zou kunnen kopen, want hoe vaak gebruik je het nou...

Anike

Berichten: 1933
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 18:21

vanja schreef:
het ziet er netjes uit, al moet je wel eerst wat ervaring krijgen,(de eerste keer dat ik hem gebruikte zag het er niet zo netjes uit Bloos! )



Inderdaad... je moet wel ff wennen.. maar als je het eenmaal door hebt is het echt een super ding!!