altijd bruine knolies

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:55

XSantyX schreef:
Ja, er was ook eens een onderzoek ofzo gedaan met renpaarden en daaruit bleek dat de zwarten het beste waren voor langere afstanden. Misschien is het ook wel zoiets met dressuurpaarden Verward


Hmmm... dat zou wel kunnen, maar daarom is de kleur toch nog niet de oorzaak van het winnen? Haha!

Volgens mij zijn er gewoon veel bruine of donkere paarden. In weides zie je toch ook altijd meer bruine paarden en vossen dan schimmels? Of is dat alleen bij ons zo Verward .
Wij hebben in onze wei alles staan: een bruine, een vos, een bonte en een min of meer zwarte. De bruine is trouwens het best in dressuur *LOL*

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 20:12

verootjoo schreef:
Als je een schimmel hebt, en je rijdt elke week een wedstrijd, moet je hem elke keer gaan wassen. In de winter is dat niet zo handig. Haha!


Ik kan me moeilijk voorstellen dat men (topruiters) zich daar zorgen om maak, als die schimmel nu eenmaal een heel goed paard is. Ludo Phillipaerts heeft een schimmel Lachen .

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, blondies, lovelance, Mallow, mvdende en 150 bezoekers