Wie is er werkzaam in de draverswereld?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mooneye

Berichten: 70
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: Provincie Utrecht

Wie is er werkzaam in de draverswereld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 23:34

Hallo,

Ik heb zelf ongeveer 5 jaar dravers getraind, maar dat is een tijd geleden en ben er helemaal uit. Inmiddels ben ik al weer een paar heel happy met m'n Arabje, alleen... de sulky blijft trekken. Nu heb ik dus het plan opgevat om m'n Arabje te gaan beleren en haar conditie ook met behulp van een trainigssulky/jogcart op peil te gaan houden, lijkt me een leuke afwisseling voor haar. Alleen hoe kom je aan zo'n ding? Kan op internet niet echt een site vinden waar ze 2e hands aangeboden worden ofzo. Dus heeft iemand een idee waar ik een 2e hands traingssulky/jogcart (liefst zo'n clipcar), opknapper geen probleem, kan kopen, dan hoor ik dat graag. De kar is bedoeld voor een Arabje van 1.54m. Een bijpassend 2e hands tuig zou ook handig zijn Knipoog. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48395
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 23:35

wkoekoek en Promptertje zijn de experts bij uitstek.. Lachen

Mooneye

Berichten: 70
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 23:52

Hey....bedankt voor je snelle reactie. Ik ga pb-en.

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 07:45

je zou eens kunnen kijken bij de zoekertjes op www.xs4all.nl/~justy daar staat nog wel eens wat tussen, of je kan er zelf wat tussen zetten. Verder heeft Bart Van Oord, (tel. weet ik even niet) vaak 2e hands tuigen en karren te koop.