Equiral voeders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:05

hihi... heb nog niet op de site gekeken, maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat je een dier naar karakter moet voeren. Tot nu toe heeft een dier alleen nutrienten nodig gehad om te voorzien in zijn lichamelijke behoeftes. Hmmm... goh... bestaat er nu ook al voer voor de geest?? *LOL* Tssss.... de commerciële mensen bedenken toch echt elke keer weer wat nieuws... Haha!

Ik ga straks even kijken op die site! Ik verheug me er nu al op!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift



Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 22:57

Hmm... ik heb even naar deze site gekeken, maar ik kan er niet echt wijs uit worden wat nu precies de filosifie is. Ok... het gaat hier om holistisch denken, maar ik kan gewoon uit niets opmaken wat nu precies de samenstelling is van de verschillende voeders zoals hoeveelheid eiwit, vet, energie en ruwe celstof. In mijn ogen zijn dat juist de dingen die bepalen hoeveel je paard van het bepaalde voer nodig heeft. Een paard heeft een bepaalde energie- en nutrientenbehoefte en dat wordt bepaald door zijn toestand (groot, klein, arbeid etc...), maar ik vind het zo vreemd dat nu opeens wordt afgeweken van zaken die wetenschappelijk bepaald kunnen worden.

Ik geef het op.... Scheve mond

Hmm... misschien niet wetenschappelijk, maar toch... Haha!

Wat me ook een beetje tegenstaat is het feit dat ik al mijn privé-gegevens moet invullen om verder te gaan... Als het een 'eerlijk' bedrijf is dan maken ze die gegevens openbaar zonder dat je eerst al je gegevens opgeeft.

Ik ga het bedrijf maar eens een mailtje sturen met de vraag of ze me info kunnen toesturen (per mail Haha! ) over de precieze samenstelling van het voer. Ben heeeeeeeeeeeeellll benieuwd

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, Fleuribelle, Nirvana95 en 122 bezoekers