kuilmais

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

kuilmais

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 13:27

Weet er iemand een goede vervanger van kuilmais? Mijn paard gaat over naar een ander adres en krijgt daar geen kuilmais meer. Ik wil haar wel lekker in het vet houden, ze is Gelders, bijna 23 jaar en ziet er nu toppiejoppie uit. Ik wil proberen haar zo te houden en haar nog gelukkiger te maken.... Lovers
Wie helpt? Ik heb nu nog een maand tijd om haar langzaam aan ander voer te laten wennen... Gerst is geen optie, denk ik.. Het is maar tot het voorjaar, dan mag ze lekker in de wei.
Alvast bedankt!

(Zou je anders kuilmais een dag of twee kunnen bewaren?? Dan kan ik misschien bij de koeienboer op de hoek om de twee dagen halen...)



Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-01 14:42

Klinkt eng, Ikke.. "wat je met haar gaat doen". Ik ga haar alleen maar verhuizen naar een betere plek. Verder wordt ze uitstekend verzorgd en regelmatig bereden, wel heel rustig allemaal. Nu wordt ze nog 3 tot 4 keer goed bereden.Ik ben alleen een beetje bang voor de overgang...Ze is natuurlijk al 23 jaar. Wat betreft die mais, ze doet het er al 23 jaar op. Ook al hoort het er dan niet in. Zo slecht zal het dan niet zijn. deze maand moet ik afbouwen van mais en iets anders gaan voeren. een keuze heb ik nog niet gemaakt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HappyFlow, Leliesan en 37 bezoekers