Waarvoor dient een neusriem precies?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Waarvoor dient een neusriem precies?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 20:20

Ik ben nog echt een pennymeisje die zich afvraagt waar een neusriem nu eigenlijk voor dient, omdat er ook mensen zonder rijden...

Kortom: wie weet waarom een hoofdstel een neusriem heeft?


Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 20:28

Ik vraag dit trouwens eigenlijk omdat ik met een beetje een probleem zit.
Mijn pony heeft een 'baard'. En die haren komen tussen de neusriem te zitten met omdoen als ik niet heel erg oppas en dat doet pijn. Nu kan ik kiezen: baard haren eraf, of neusriem eraf. Eigenlijk wil ik die lieve baard wel houden, hoort wel een beetje bij die harige pony.

Ik heb vandaag een keer zonder neusriem gereden om het uit te proberen en het ging best.

Maar ja, als zo'n ding een of andere werking heeft die ik nu over het hoofdzie .... Verward


Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 20:43

Ja, van de wedstrijden weet ik, maar dan zet ik hem dr wel weer efkes op... Knipoog
Voor die ene keer wil ik de baardharen wel aan de peuteren en er een gesp tussen zoeken, maar dagelijks (zoals nu) werkt gewoon echt niet.

Ik heb trouwens niet echt het idee dat het heel veel uit maakt een lage neusriem of geen neusriem.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers