opleiding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 20:25

weet iemand nog een goede paardenopleiding behalve Deurne?? ik hoor namelijk de afgelopen tijd heel erg veel negatieve verhalen...

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:54

Ik zit zelf op aoc de groene welle in Zwolle, dat was naast deurne destijds de opleidng waar je heen kon gaan. De markt is nu overspoeld met paardenhouderijopleidingen en omdat wij destijds als proefkonijnen zijn gebruikt kan ik je er helaas uit ervaring weinig positiefs van melden.
Ik weet dat mijn school er nu heel veel veranderingen door heeft gevoerd waardoor het voor de mensen die zich nu aan melden het veel beter krijgen als wij destijds. Ik zit nu in het 4 e en laatste jaar, ik heb met name van de praktijkvakken een heel hoop geleerd. Omdat er een groot leraren tekort is hebben we wat probleempjes gehad, waaronder dat ik les krijg van mensen die bijna net zo oud zijn als ik zelf. De opleiding biedt best goede mogelijkheden wat betreft de leerstof nu moeten ze het alleen nog waarmaken. Mocht je meer willen weten kun je altijd een pb sturen of reageren! Succes met je zoektocht! ge gabrycha Verward Haha!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 21:05

waar is dat AOC? en heb je er alleen een houderij opleiding?

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 21:09

je hebt ook nog het AOC in alkmaar, dat is dierhouderij etc, je heb daar een groote keuze aan opleidingen voor dieren, maar ook een groot vee/dieren dsstalhouderij etc, iemand op bokt zit er op, ik zal ff kijken in mijn pb-tjes voor hun site adres

Het staat niet meer in mijn pb's

Ik kijk ff in mijn favorieten............

Ja ik heb hem nog (want ik ga misschien dit als vervolg opleding doen, misschie he)

http://www.clusius.nl/

Pb me anders maar eens


Niki

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

aoc in Zwolle....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 21:16

Ik had het er al in gezet in Zwolle Aoc staat voor agrarisch opleidings cenrtum. gr gabrycha Knipoog