Meebetalen aan verzekering bij leasepaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Meebetalen aan verzekering bij leasepaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 13:39

Ik zou misschien een leasepaard krijgen (die zou er dan nu al zijn), maar dit is helaas niet doorgegaan, oa omdat ik bloedarmoede heb maar ook omdat er wat gedoe was met de verzekering.
De eigenaresse wilde haar voor dood en ongevallen verzekeren. De premie zou dan 125 euro per maand zijn en wij zouden de helft van dit bedrag mee moeten betalen. Verder hoefden we alleen de stalkosten en dingen als wormenkuren te betalen (eigenaresse veearts en hoefsmid).
Ik mocht er verder alles meedoen en ook ergens anders (voor mij dichterbij) stallen.
M'n ouders vonden de premie te hoog, maar volgens de eigenaresse kon het ook zonder ongevallenverzekering, als ik WA verzekerd was (en dat is zo). Klopt dit?
Ook vonden m'n ouders het verdacht dat bij een gezond paard een verzekering afgesloten moest worden en vooral dat zij daar aan mee moeten betalen, de eigenaresse zou voor de veeartskosten zorgen en zij vinden dat dit ook onder die noemen valt.
Ik snap wel dat ze niet heel veel geld wil betalen aan een paard waar ze niks mee mee doet..
Wat vinden jullie hiervan?


Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 14:26

Hmm... ik heb er niet zoooveel verstand van, maar ik denk eigenlijk niet dat een bijna 4-jarige KWPN E-pony met cornage zoveel waard is Scheve mond .


Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 14:34

Ze had er overigens (in het contract) wel bijgezet maximaal. Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat ze gewoon het hoogste bedrag dat ze tegenkwam genomen heeft Verward

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 15:16

Het kan ook wel zo zijn dat het ook ziektekosten is. Is het dan wel een redelijk bedrag?
Dat het per maand is stond er wel vrij duidelijk bij..
Het zou dus wel zo kunnen zijn, dat ze gewoon het hoogst mogelijke bedrag genomen heeft..?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, joyce83, marga1, meniekske, nowylover, xSuuzerd en 38 bezoekers