kosten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

kosten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 17:25

Waar moet je aan denken aan wat voor prijs als er bij een paard staat prijs in overleg?? Aan 25000 euro ofzo?? En voor de mensen die onder ons studeren, en dan bedoel ik hbo of universiteit, redden jullie het om je paard te rijden met wedstrijden maar ook gewoon?? En kunnen jullie het bekostigen?? Heb je hem zelf gekocht enz??De reden dat ik hier benieuwd naar ben is dat ik na mijn pony graag een paard wil om daar mee de wedstrijden in te gaan, dan wel het liefst 1 die wedstrijdklaar is of op b niveau, dus dat ik hem zelf hogerop rijd... Ik moet hem dan wel zelf kopen omdat ik hem van mijn vader zeker niet krijg.. Maar ik wil zo graag verder hierna ik wil gewoon niet stoppen met rijden!!! Het is misschien nu nog niet zover maar toch ik ben wel benieuwd hoe jullie studenten dat doen..??

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:34

Prijs in overleg, n.o.t.k., hogere prijsklasse ga ik allemaal niet op in Haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:39


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:42

galop schreef:
Ik moet hem dan wel zelf kopen omdat ik hem van mijn vader zeker niet krijg.. Maar ik wil zo graag verder hierna ik wil gewoon niet stoppen met rijden!!! Het is misschien nu nog niet zover maar toch ik ben wel benieuwd hoe jullie studenten dat doen..??


Kopen is het probleem niet, onderhouden wel. Als je vader je al geen paard geeft, denk je dat hij dan wel het onderhoud helpt bekostigen?
Vergis je niet, paarden kosten veel geld en ook heel veel tijd, denk je dat je die gaat hebben als je studeert? Helemaal HBO of Universiteit?

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 22:45

Tsja, die tijd vraag ik me dus af ook die kosten wel.... Ik betaal nu mijn eigen pony helemaal zelf stalling, wedstrijd voer enz. Dat gaat nu prima, maar vraag me af hoe anderen het beleven zeg maar...

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 22:49

En over die prijs.., 25000 is misschien veel, maar ik keek op een site van een handelsstal, daar zag ik een filmpje van een vijfjarig paard dat al ingereden was en die danste gewoon, zo soepel en swingend gewoon echt prachtig, en daarbij stond ook prijs in overleg, ik zeg niet dat ik zo´n paardje wil kopen, maar was gewoon benieuwd aan wat voor prijs je dan moet gaan denken...

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:56

Kwestie van bellen en je dan wel groot houden als ze er nog een nulletje achter plakken Nagelbijten / Gniffelen

Dat soort stallen hoef je niet in te kijken...die zijn vaak veel te duur voor de gewone liefhebber. Er is zat te koop wat ook goed is, voor een getal met 4 cijfers