'Aparte' zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

'Aparte' zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 19:03

Ik zou graag wat meer info willen hebben over aparte zadels. Daarmee bedoel ik niet ijslanderzadels of westernzadels, maar ik zag op een site een Barebackpad (waar je stijgbeugels aan kan hangen) en ik heb iets gehoord over een opblaasbare zadel.
Wat voor andere zadels zijn er nog meer, waarom heb je er voor gekozen en wat zijn de voor- en nadelen?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 20:47

Ik ben al een uur aan het snuffelen naar boomloze zadels. Ik heb geloof ik alle topics al gehad Haha!

Ik was zondag een strandrit aan het maken en een meisje reed op een arabiertje. Die had een opblaasbaar zadel omdat zij of haar paardje een hernia had/heeft. Verward

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 20:50

Het arabiertje Haha! Tong uitsteken Knipoog
Het zadel natuurlijk!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 21:21

*grinnik*
Dat weet ik niet precies, ik hoorde alleen dat ze een opblaasbare zadel had. Het leek er op dat alles opblaasbaar was, maar ik heb niet goed kunnen kijken.
Ik heb even op de zoekfunctie gekeken, maar heb helemaal niks kunnen vinden.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, criollo_yess, GoogleAdsense, Henkje, Imhrien, MarjanB, Marsie2, Nickeltje, xxxmh en 90 bezoekers