tentenkamp echt zo'n drama?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

tentenkamp = tentenramp?

nee hoor best te doen
15 (18%)
ja vreselijk!
26 (31%)
hangt van de dag/tijd af
15 (18%)
geen idee
26 (31%)

Totaal aantal stemmen: 82


Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

tentenkamp echt zo'n drama?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 18:43

*ik weet dat er veel topics over zijn, maar de 1 zei dat het er een drama is, en de ander juist dat het goed te doen is. als dit topic niet mag, zet er dan maar een slotje op!*

nou zoals ik dus als zei, hoor ik veel verschillende verhalen over het tentenkamp van de hyporama. nou wil ik graag weten van mensen die er al vaker zijn geweest of dat echt zo is. zijn de aanbiedingen flut?
en op welke dag/tijd kan je het beste gaan?
ik ben van plan om zowiezo te gaan, woon er toch in de buurt, maar is het de moeite en moet ik (veel) geld meenemen? Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Mocca op 04-04-04 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:58

Ik zou het niet weten...ben er nog nooit geweest en zit ook niet op zo'n ervaring te wachten. Ik mis een optie in je poll...: geen idee! Haha!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 18:58

ik heb de optie toegevoegd Haha!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:05

Ik ben de vorige keer de eerste dag gegaan, net toen die openging. Auto kon nergens geparkeerd worden, we moesten even lopen en toen achteraan sluiten in die super lange rij(om naar binnen te gaan)... spullen gezocht en de helft hadden ze nog niet binnen dus toen maar de rij in ... 3 kwartier ingestaan en toen tegen me moeder gezegd dat ik voortaan wel naar Mr-Ed ga...

Ik hoef er NIET meer heen! (ook omdat ze tijdens elk tentenkamp de helft niet binnen hebben gehad)
Laatst bijgewerkt door sam_antha op 04-04-04 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:05

Het is echt flut
Ik woon er 10 minuten fietsen vandaan en ik ga er niet eens heen.
Ik ga liever naar StaRho, daar hoef je geen 2 uur in de rij te staan, staan geen glibberige mannetjes bij de kassa, krijg je goed advies en ben je nog goedkoper uit ook vaak.
Bij Hypodrama, zijn de meeste aanbiedingen gewoon de gewone prijs, maar dan met een schreeuwerig bord erbij, en zijn de echte aanbiedingen rare maten en rare kleuren.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:06

Ik zag trouwens wel in de nieuwe folder staan dat ze meer kassa openen, verder ben ik er zelfs nog nooit geweest(te ver).

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:12

Ik vind er niks aan. De aanbiedingen vallen elk jaar weer tegen!
Net als afgelopen keer stonden er thermolaarzen te koop in de aanbieding, alleen vanaf maat 44 ofzo Scheve mond
Zulk soort dingen heb je daar. Tis of heel klein of heel groot. En de rest is gewoon de gewone prijs...
Ik ga altijd naar Stahro is een stukkie goedkoper dan Hypo, wordt je erg fijn geholpen, super advies, je kan het altijd ruilen, zijn ontzettend vriendelijk....

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:15

ik vind het leuk , maar voor kwaliteid hoef je niet te gaan. De meeste verkoopsters zijn heel aardig (tegen mij iig Tong uitsteken ). De koopjes vallen wel mee, maar je vind altijd wel wat leuks wat je eigenlijk helemaal niet nodig hebt Nagelbijten / Gniffelen .
Maar misschien dat het komt omdat ik er wal van hou om uren tussen de paardenspulletjes te snuffelen Knipoog .

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:18

ik heb gekozen voor hangt van de tijd af, maar eik is het gewoon flut.
de aanbiedingen zijn echt niet zo geweldig en er hangt veel troep tussen.
toch had ik vorig jaar een leuk dekje voor 10 euro met een stikfoutje.

wij waren toen op woensdag gegaan, echt een ramp
je kon je kont nie keren echt zoooo druk!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:34

De dingen die goed lopen zijn niet in de aanbieding.

Ze maakte reclame van chaps, oke, ik wilde die graag en daar eens kijken leek me wel leuk.

ja, als je knalroze chaps leuk vind, kon je ze daar goedkoop krijgen Haha!
Maar fatsoenlijke waren niet in de aanbieding.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:06

Ja, vreselijk... ik kan er nooit wat vinden, vorige keer (kerst 2002) stond overal een flinke laag water, alles was nat. De aanbieding zijn niet te vinden of de kwaliteit is niks.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:08

Ik heb nu wel de poll ingevuld. Nog steeds: geen idee...Haha!

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:11

Ik heb er enkele jaren geleden toch een prachtige dikke wollen deken met hals gekocht voor heel weinig geld! Tong uitsteken

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:15

ik ben er twee jaar geleden geloof ik heen geweest (helemaal vanuit groningen *LOL*. Aangezien ik niet veel paardenwinkels dan de Divoza van binnenbekeken had, leek het me wel leuk. En die advertenties lijken op het oog erg aantrekkelijk.
Ook ik vond het erg tegenvallen qua aanbiedingen. De drukte vond ik nog wel meevallen, maar voor de aanbiedingen hoef je het niet te doen!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:21

ik vind het elk jaar weer tegenvallen.
dit jaar ga ik niet, ik heb van de week inkopen gedaan bij sta-rho en bandages en peeskappen ga ik bij mn lesgeefmens kopen.
nee geen hypodrama tentenramp meer voor mij.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:21

smorgens is het stik druk!!! vooral woensdag Lips are sealed
echt vreselijk vorig jaar!!
dit jaar neem ik iig mijn varkensprikker mee , voor die irritante douwende mensen ...dus jullie zijn gewaarschuwd!!!
idd wat lou zegt, de dekjes met een stikfoutje, daar kun je af en toe geluk mee hebben, en zelfs die vullen ze dagelijks met nieuwe dekjes bij,
de rest vd aanbiedingen is sinds de komst van de euro, echt niets meer

voor mensen die van ver komen , kan ik een ding zeggen : GA NIET!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:26

Het is echt flut!
De dingen die goedkoop zijn, dat is echt rotzooi, waar je liever niet mee gezien wilt worden Haha!
Ik ga toch stiekem elke keer weer kijken omdat ik er 5 min vandaan woon Tong uitsteken

Vaak hebben ze van die kleine handige dingetjes voor heel weinig geld, maar als je een half uur moet rijden ben je dat ook aan benzine kwijt...

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:31

Ik was geweest en vond het wel positief, was absoluut niet druk ofzo.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:44

Teneerste denk dat ik per jaar wel eens kan verschillen. Zoals dit jaar hebben ze meerdere kassa's geopend, kennelijk nadat enkele mensen geklaagd hadden over de lange wachttijden bij de kassa. Als je 's ochtends gaat dan vind ik het echt niet druk! We waren met kerst zelfs de enige die er toen rond liepen in het begin. Daarna kwamen er nog zo'n 3 á 4 mensen bij. Dat niet alles er is wat ze wel beweren dat er is, klopt wel. Dat heb ik zelf meerdere malen al meegemaakt. Soms kan 't ook gewoon óp wezen. Dat zijn vaak de restbestanten. En al er daar maar een stuk of 10 van zijn. Tja dan gaat 't hard.
Ook de kwaliteit is vaak wat minder. Zo heb ik met kerst beenbeschermers gekocht die in de aanbieding waren, omdat er een klein vlekje zat op het plastic, het was verkleurd. Nou dat zal mij boeien! Niemand die het ziet. Maar je moet verder wel goed kijken naar wat je koopt, niet zo maar iets uit die doos of rekken trekken en denken dat komt wel goed. Zo heb ik vaak genoeg kapotte zadelovertrekken gezien en ook frontriempjes die niet helemaal gezond meer waren.
Eigenlijk moet je 't gewoon zien als een leuk uitje, kom je iets tegen van hé dat lijkt me wel wat, of hebben ze net iets in de aanbieding wat je nodig hebt dan kun je er heen gaan, maar ga niet met de gedacht dat je supertop kwaliteit koopt (dat is er wel, maar niet in de tenten en dus ook niet in de aanbieding). Zoals miesie 't zegt, 't zijn van die kleine handige dingetjes...

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:46

maar in de folder staan dus aanbiedingen van bijv.
bandages: nu van 20 euro voor 14,95!
terwijl die bandages normaal ook 14,95 zijn.

Ik vind het de moeite niet waard, helemaal niet als je er lang voor moet rijden.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:45

ik vind het wel meevallen,als je goed oplet op de prijzen(is het wel een koopje?) en je weet dat het druk en rommelig kan zijn!!

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:57

Ik vind het een drama!

Aanbiedingen niet aanwezig of te klein/groot, verschrikkelijke kleuren en belabberde kwaliteit.

Heb het vorig jaar nog een keer geprobeerd, maar ging wederom erg teleurgesteld weg.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:01

Wat een ellende...
ik ben 2 keer geweest en de 2e keer was nog erger dan de 1e keer.
De shabrackjes die in de aanbieding waren waren alleen diegene met waterschade of waar een verkeerde naam op geborduurd stond.
Alle andere aanbiedingen waren uit het jaar nul, wedstrijdjasjes zonder enkel model en alleen vanaf maat 46, beenbeschermers zoals ze al 30 jaar niet meer gemaakt worden (en dat is niet voor niets, wil je de benen heel houden moet je vooral niet met die harde troep rijden) etc.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:17

Ik ben er nog niet geweest maar ik heb idd heel veel verhalen gehoord dat het idd een groot drama is

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:27

tentenramp bij hypodrama Knipoog