bah, ik kan het echt niet...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

bah, ik kan het echt niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 12:55

Hoihoi,
Ik ben er al even tussenuit geweest qua les. Heb de laatste jaren alleen maar buiten gereden en over drie jaar komt er ee eigen paard.. Maar dan moet je natuurlijk wel kunnen rijden. Maar ik heb de laatste tijd echt zoiets van.. ik kan het dus gewoon niet (voor mijn gevoel) gisteren ook weer... Ik had les en ik moest weer even zonder beugels rijden.. En wat gebeurde er.. Ik werd er gewoon angstig van en wou het perssee niet doen Verward Ik weet niet wat me bezielde maar ik werd echt superangstig. Ik deed het dus op een gegeven moment wel omdat mijn instructrice zei en nu doe je het!! Maar ik scheet echt peuken En dat terwijl ik anders nooit ergens bang of angstig van word.. Nu gaan we dus volgende week alleen maar zonder beugels omdat ze me gewoon heel erg wilt helpen ermee (ook voor mijn houding goed natuurlijk) Maar ik wil het zo graag maar op een of andere manier lukt het me gewoon niet om normaal te rijden .. Hebben jullie misschien tips voor me zodat ik minder angstig hoef te zijn?


twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 18:16

Bollee schreef:
Ja, ik heb ook een angst bij het rijden, maar dat komt omdat er een keer iets gebeurt is...
Is dat bij jou niet ook zo? Ben je er kort geleden misschien erg pijnlijk afgevallen of dat er iets anders engs gebeurd is?
Vraag of je op een brave pony mag, en doe vooral alleen wat je echt durft. Als je het gaat forceren wordt je alleen maar banger. Dat had ik ook; ik bleef gewoon in mijn normale les rijden terwijl dat eigenlijk 'te eng' voor mij was. Toen durfde ik na verloop van tijd nóg minder...


ja, ik ben een poos terug inderdaad heel hard gevallen doordat ik mn beugels uit had... vandaar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DexterM, IASCrawler, Jel_R07, LisaaSophie, Trendiction en 105 bezoekers