750,- voor een draver-hengst-jaarling GOEDKOOP?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat vind je van de prijs van draver-hengstveulen?(die met spoed weg moet)

750,- een hele mooie, normale prijs.
16 (21%)
750,- iets aan de lage kant....
4 (5%)
750,- spotgoedkoop!
1 (1%)
750,- iets te duur...
17 (23%)
750,- veel te duur!
35 (47%)

Totaal aantal stemmen: 73


prompter

Berichten: 11033
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:50

Als hij het goed gaat doen in de koers, dan is het inderdaad spotgoedkoop Haha!. Voor een goede jaarlinghengst wordt grif € 40.000 betaald.

Maar een goede doe je niet weg voor zo'n prijs, en als er ook nog eens geen papieren bij zitten, dan is het maar wat de gek er voor geeft. De afstamming zegt ook al een heleboel, weet ze niet uit welke dravers hij gefokt is?

Extremely rare and Beyond Compare



prompter

Berichten: 11033
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:31

Cloverdale schreef:
nou je kan voor 750 ook wel een draver van 5 kopen... tsja die dravers zijn eenmaal goedkoop Haha!

ik heb een jaar terug 1 gratis kunnen krijgen... van 6 jaar
en een tijdje geleden werd me er 1 van 400,- aangeboden (5 jaar 1x uitgebracht)


Mijn zesjarige draverhengst kun je voor die prijzen echt niet kopen hoor, die zou heel wat (duizenden) Eurootjes moeten kosten Haha!.

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11033
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:15

Cloverdale"]
[quote="promptertje schreef:
Mijn zesjarige draverhengst kun je voor die prijzen echt niet kopen hoor, die zou heel wat (duizenden) Eurootjes moeten kosten Haha!.

dat zal wel 1 zijn die goed is voor de draverij Haha!
ik heb het hier over de dravertjes die niet geschikt zijn voor de draverij Haha!
[/quote]

Klopt, hij was vorige week zondag weer 2e op Duindigt Lachen. En hij is trouwens voor geen prijs te koop Haha!.

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11033
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:59

SuperSmurf schreef:
Veel weet ik niet van dravers, maar ik weet wél dat de meeste dravers vóór erg vast zitten en het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat zij dan juist vóór slijtage zullen vertonen? Verward

Wij hadden tijdelijk een draver die omgeschoold moest worden, super lief paard, maar zat zó vast.. ellen immink is er een keer bijgeweest, maar die redde t niet met 1 behandeling.. En zo is t bij de meeste dravers.


Dit is nieuw voor me Haha!. Veel dravers lopen met een weggedrukte rug, ze zijn vooral rechtsachter wat zwak, maar voor vastzitten Verward . Van de tientallen die ik er gereden heb (allemaal koerspaarden in training) heb ik dat nog niet meegemaakt Lachen.

Voor alle mensen die denken dat koerspaarden snel versleten zijn: mijn 18-jarige merrie, die het uitstekend heeft gedaan in de koers, wordt nog dagelijks gereden en is nog zo fit als wat, en ik ken er nog heel wat die op hoge leeftijd nog steeds aan het werk zijn Lachen.

Extremely rare and Beyond Compare

prompter

Berichten: 11033
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:45

Lieke schreef:
Zo bedoelde ik het ook niet, de draver die ik ken hebben juist ook een gouden karakter, maar ik bedoel meer dat ze gefokt zijn om te draven.
Tuurlijk kunnen ze dressuren en springen, maar dat geld voor alle rassen, ze hebben er alleen minder aanleg voor en het kost meer moeite om te presteren.
En daarbij bedoel ik niet dat dit persoon dat wil, maar het haalt wel de prijs omlaag.


Hier heb je groot gelijk in, wat wil iemand er mee gaan doen? Als ik mee wil doen aan draverijen, dan is een super dressuurpaard nog geen honderd Euro waard, terwijl hij voor het doel waarvoor hij is gefokt, tienduizenden Euro's waard kan zijn Lachen.

Extremely rare and Beyond Compare


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Miriam91, YandexBot en 99 bezoekers