Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en wat de anderen zeggen op wedstrijden...schijt aan hebben!
vind ik gewoon mooi staan en het is zeg maar net boven de koot. en de andere laat ik doorgroeien tot aan de koot EmptyWords schreef:hij zal het wel overleven, maar mooi is eht natuurlijk niet..over een jaartje hangt hij er al veel mooier bijen wat de anderen zeggen op wedstrijden...schijt aan hebben!
Rianneke schreef:groeit het maar een cm per maand ja? ik denk dat dat ook wel per paard verschilt toch?
ik vind het per paard verschillend wat mooi is...
zelf heb ik bij 2 van mijn pony's ze afgeknipt tot waar hun witte voetjes eindigenvind ik gewoon mooi staan en het is zeg maar net boven de koot. en de andere laat ik doorgroeien tot aan de koot
. ik weet ook niet. de witte voetjes van mijn pony zijn namelijk niet zo hoog dus dan kan ik nog best wel lang wachten

BE_GENTLE schreef:Koop nephaar in de winkel en ga je op concours dan vlecht je deze in bij je paard zijn staart.. het is zo simpel als wat..
jamie073 schreef:BE_GENTLE schreef:Koop nephaar in de winkel en ga je op concours dan vlecht je deze in bij je paard zijn staart.. het is zo simpel als wat..
Ja dat dacht ik eerst ook maar weetje hoe nep dat er uit ziet.

TNT schreef:mijn staarten groeien echt hard, ik doe er veel cowboy magic in en dan een special staartzak met 3 aparte tubes eraan dan staart 2 weken tot een maand met rust laten en tadaa, staart van mijn ruin was op 2 maanden 8 cm gegroeid!!!
jamie073 schreef:TNT schreef:mijn staarten groeien echt hard, ik doe er veel cowboy magic in en dan een special staartzak met 3 aparte tubes eraan dan staart 2 weken tot een maand met rust laten en tadaa, staart van mijn ruin was op 2 maanden 8 cm gegroeid!!!
cowboy magic? ik ben bij veel winkels geweest en nergens hebben ze gehoord van cowboy magic.
en wat is precies een staartzak met aparte 3 tubus eraan?