Wimpers afknippen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:02

Verward als ik het niet vraag, zal het wel door andere bokkers gevraagd worden: is dit serieus???
hoe haal je het in je kop...

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:03

Zo, die is niet wijs! Weet ze wel waar die dingen voor dienen? Wordt dan eens tijd om dat aan haar uit te leggen. Zoiets doe je toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:05

kimmy schreef:
:? als ik het niet vraag, zal het wel door andere bokkers gevraagd worden: is dit serieus???
hoe haal je het in je kop...


Ik kan er een foto van maken, als jullie het echt niet geloven...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:05

whajow daar zou ik maar heel snel iets van gaan zeggen! Nu zijn het de wimpers maar strx is het de staart.... tjonge jonge jonge

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:05

kimmy schreef:
:? als ik het niet vraag, zal het wel door andere bokkers gevraagd worden: is dit serieus???
hoe haal je het in je kop...


Ik kan er een foto van maken, als jullie het echt niet geloven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:07

chickey schreef:
whajow daar zou ik maar heel snel iets van gaan zeggen! Nu zijn het de wimpers maar strx is het de staart.... tjonge jonge jonge


Ze had het ook al bij de moeder van het veulen gedaan, maar daar had ik geen harde bewijzen voor en was relatief netjes gedaan, maar dit zie je zo...

Ze heeft ook in de maantop lopen knippen van het veulen.

Bij de moeder had ze in de maantop lopen knippen, de wimpers, en in de manen (het is een haflinger dus daar moet je niet aan gaan knippen), oh ja en nog de sokjes afgeknipt...

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:11

euhhhmmmm de naam verzorgster verdiend ze in mijn ogen niet eens,,

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:14

Ik had die verzorgster allang de les gelezen en dan waarschijnlijk weggestuurd. Als ze het idd al vaker heeft gedaan...

Waar haal je uberhaupt het lef vandaan om te gaan knippen aan een paard wat niet van jou is. Als ik een verzorgpaard zou hebben zou ik het niet eens in mijn hoofd halen om ongevraagd de sokken bij te knippen of de manen netjes bij te trekken...

(Maar ik zit in de gelukkige positie dat ik alles lekker zelf mag en kan bepalen...*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:15

gyzmo schreef:
Ik had die verzorgster allang de les gelezen en dan waarschijnlijk weggestuurd. Als ze het idd al vaker heeft gedaan...

Waar haal je uberhaupt het lef vandaan om te gaan knippen aan een paard wat niet van jou is. Als ik een verzorgpaard zou hebben zou ik het niet eens in mijn hoofd halen om ongevraagd de sokken bij te knippen of de manen netjes bij te trekken...

(Maar ik zit in de gelukkige positie dat ik alles lekker zelf mag en kan bepalen...*LOL*


Het is haar ook netjes verteld...door mij, geen geknip in de manen of wat dan ook..alleen de staart af en toe beetje bijknippen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:15

Ik mag hopen dat dit een flauwe 1 aprilgrap is?
Dit is toch hopelijk niet serieus he? Alleen al dat ze met de schaar zo dicht bij de ogen geweest zou zijn bij een veulen....... Brrrrrrr

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:16

waar wacht je dan nog op?"???
weg sturen die handel !

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:23

Ryanne schreef:

Het is haar ook netjes verteld...door mij, geen geknip in de manen of wat dan ook..alleen de staart af en toe beetje bijknippen..



Mooi zo, nou hopen dat het voor de ergste hitte met vliegen deze zomer weer een beetje bij gegroeid is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:24

Saskia9 schreef:
waar wacht je dan nog op?"???
weg sturen die handel !


Het zijn mijn eigen paarden niet Huilen...ik zou het persoonlijk ook allang hebben gedaan...

En misschien word ik wel heel erg hypocriet maar...toen ik voor het laatst de longeersingel had gebruikt, zaten de bijzetteugels op het negende gaatje...en nu op het strakste gaat + dat ze het losje flapje met een stukje leer vastgeschoven had...dus ik verdenk haar ook van dat ze dat beestje heeft gelongeerd met die teugel om, maar aan de andere kant zie ik haar niet aan tot ZO dom als dat! Maar ik vertrouw het echt niet! En dat weet die eigenaar ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:25

gyzmo"]
[quote="[naam] schreef:

Het is haar ook netjes verteld...door mij, geen geknip in de manen of wat dan ook..alleen de staart af en toe beetje bijknippen..



Mooi zo, nou hopen dat het voor de ergste hitte met vliegen deze zomer weer een beetje bij gegroeid is.
[/quote]

Ik heb haar nog niet aangesproken op het wimper knippen omdat ik haar niet meer heb gezien nadat ik het gezien had...anders Boos!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:26

Je bedoelt dat veulen ???
Veulens mogen helemaal nog niet gelongeerd worden.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:26

Zo dat dingetje heeft lef zeg!!! Maar bij een veulen wat van de tast haren en zo !!! Ik haal het weg bij de oudste (15 jr en hij komt niet op de wei enzo... maar bij een veulen niet te filmen

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:28

Chronos schreef:
Zo dat dingetje heeft lef zeg!!! Maar bij een veulen wat van de tast haren en zo !!! Ik haal het weg bij de oudste (15 jr en hij komt niet op de wei enzo... maar bij een veulen niet te filmen


Ik haal het zowiezo nooit weg. Ook in stal en de paddock kunnen ze tastharen gebruiken!
Alleen de baard knip ik weg, maar dat heeft geen functie imo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:29

gyzmo schreef:
Je bedoelt dat veulen ???
Veulens mogen helemaal nog niet gelongeerd worden.


Ja...

Waarom zou ze die longeersingel zo instellen?
Ik hoop dan nog liever dat ze mijn verzorgpony op die lengte heeft gelongeerd.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:30

wat een figuur zeg!!!!!! Kaal knippen dat mens, tevens wimpers epileren (heel langzaam) en als het kan harsen!

Ohho niet te geloven dit!!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:32

Ik zou haar gelijk wegsturen. Veulens mogen helemaal nog niet gelongeerd worden, laat staan met bijzet teugels!!!
Wat is dat voor dondertje?

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:39

gatver,,dan is het voor jou nog moeilijker,als jij er zelf niks aan kan doen !moet je het maar aanzien ofzow..
misschien eens een goed gesprek met haar aangaan..
eens vertellen wat wel en wat niet kan !

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:42

Eh.. volgens mij is het vandaag 1 april mensen..
Is dit niet een 1april mop? Nee? laat maar foto's zien dan Tong uitsteken

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:46

Dabo schreef:
Eh.. volgens mij is het vandaag 1 april mensen..
Is dit niet een 1april mop? Nee? laat maar foto's zien dan Tong uitsteken

jij doet het grappig over.. mssn is het ook zo Boos!.. ik zou de eigenaresse over aan spreken en die moet dan met de verzorgstertje (eerder een dom pennymeis) praten.,.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:47

Als het echt een 1 April mop is, is het een misselijkmakende grap.

Wat je verzorgster betreft zou ik haar meteen de laan uitsturen, en nooit meer een voet op jullie erf laten zetten.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:50

euhm, wacht laat mij goed volgen:
veulen: 1) wimpers afknippen
2)longeren met bijzetteugels
antwoord:
a) verzorgster is gek
b)verzorgster kent er niks van
c) flauwe 1-aprilgrap
oplossing:
1)eigenaar goed over aanspreken
2)verzorgster eens goed aanspreken
3)flauwe mop