ideeen voor verkleed/op muziek viertal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

ideeen voor verkleed/op muziek viertal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 10:51

hoi,

op 2e paasdag hebben wij op de vereniging een verenigingsdag,

dat bestaat uit een aantal onderdelen en ook uit een viertal ZONDER paard,
Bloos
we moeten dan verkleed en op muziek? Schijnheilig

iemand ideeen? of muziek of kleding of zoiets dergelijks alle ideen zijn welkom!!!!! OK dan!

ik zat zelf aan zoiets als de leeuwenkoning of het jungle book te denken, heeft iemand daar toevallig een mp3 van op zijn haar computer staan ofzoiets

of andere ideen want ik zie mezelf eigenlijk nog niet als leeuw door die bak rennen Scheve mond

ik hoor het wel....

groetjes bianca

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:57

Ik heb wel een paar foto's in me profiel staan van de gekostumeerde pas de deux wedstrijden die wij op de manege hadden. Maar denk niet dat dat echt wat tussen zit voor jou...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:29

wij wouden zonder paard een tijd geleden ook doen. Allerlei bekende paardenhoofden uitprinten, stokpaard er van maken. Die berijders hoofden ook uitprinten, een masker van maken, en zo een kur rijden Haha!

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 14:45

het gaat er meer om dat wij met zijn vieren om muziek en verkleed door die bak gaan rennnen.....

we kunnen wel verkleed gaan en een muziekje eronder plakken maar wij hebben liever een thema....iemand had het idee als de leeuwenkoning of als de eftelingfiguren.....er is al een keer een pas de deux geweest van de efteling dus blijft er nog maar 1 over voor ons of hebben jullie nog andere ideeen?