Wat vinden jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 20:28

Vandaag zou mijn toekomstige bijrijdster voor de 3e keer komen. Ik zou deze keer ook beslissen of zij mijn pony mocht gaan doen. Ik had om 3 uur afgesproken, om half 4 was ze er nog niet en ben ik zelf maar gaan rijden, kwam mooi uit met dit weer Haha! .

Ik dacht eerst dat het mis communicatie was omdat we dit 2 weken terug al afgesproken hadden. Ik heb haar gemaild, blijkt dat ze het vergeten is!

Dat ze een afspraak vergeet vindt ik niet erg, maar dat ze mn pony vergeet Boos! . Lekker als ik zelf niet zou komen, dan had ze gewoon niet uitgemest geweest en geen voer gehad.

Wat zouden jullie doen, haar nog een kans geven of niet?

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:36

Ik zou haar nog wel een kans geven als alles verder goed ging. Maar wel duidelijk zeggen dat het wel een beetje slordig is

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:56

Is ze het voor de 3e keer vergeten of ging je afspreken voor de 3e keer???
Zou zelf zoiets absoluut niet vergeten, zou me er juist op verheugen!
Laatst bijgewerkt door Lavita330 op 31-03-04 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:57

Ik zou het ook niet vergeten. Ik zou haar nog een kans geven. Ze moet natuurlijk wel aan haar afspraken houden en verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:58

Ik zou haar geen kans meer geven. K vertrouw zoiezo weinig mensen met mn paard, als ze dan kan vergeten dat ze miss een bijrijdpaard heeft vanmiddag Verward Neeh dan wil ze het niet graag genoeg. (s mijn mening)

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:59

Ik vind het ook erg slordig staan, zo lijkt het net of ze geen echte intresse heeft, ik zou van zin en gekkigheid niet kunnen slapen met zoiets (toen ik klein was zeker, nu misschien iets minder Bloos )

Lijkt me een lastige keus, ik zou luisteren naar m'n gevoel, vergeet ze het nu al, waarom dan straks niet........

Succes ermee OK dan!

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:03

Iets vergeten is menselijk... Als ze het de andere twee keer wel allemaal goed gedaan heeft zou ik haar gewoon nog een kans geven.
Je kunt wellicht even zeggen dat je hoopt dat dit de eerste maar ook de laatste keer was dat ze het vergeten was... Als ze eenmaal lekker bezig is met je paardje, zou ze het niet zo snel vergeten. Je kan haar misschien ook nog een maandje proef geven... Knipoog

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:03

Als zij je paard echt zo graag wil doen, vergeet ze die afspraak niet. Hoe belangrijker je iets vindt, hoe minder snel je het vergeet, is bij mij altijd het geval..

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 21:04

Ze zou vandaag voor de 3e langs komen. Ik ben ook bang dat ze het vaker vergeet ofzo. Ik kan het me ook niet voorstellen dat je zoeits vergeet. Ik ga er nog een paar nachtjes over slapen denk ik. Ik denk alleen al dat ik het wel al weet.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:06

Hoe is je indruk verder over haar? Stel dat ze perfect met je paard overweg kan en hem netjes rijd is het zonde om het hierop te laten vallen. Maar aan de andere kant moet je natuurlijk wel op haar kunnen vertrouwen.

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 21:07

Iets vergeten is inderdaad menselijk, mara je praat hier wel over een levend wezen wat van de mens afhankelijk is. Ik persoonlijk kan daar heel slecht tegen. Ik ga zelfs nog zelf uitmestten al ben ik dood ziek. En een paard vergeten zou mij niet overkomen.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:09

Dat ben ik helemaal met je eens! Heb zelf net een bijrijdpaard en kan me niet voorstellen dat ik die zou vergeten (en ik vergeet toch best weleens wat...)

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:31

kan me echt niet voorstellen dat je zoiets vergeet Bloos!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:00

olga schreef:
Iets vergeten is inderdaad menselijk, mara je praat hier wel over een levend wezen wat van de mens afhankelijk is. Ik persoonlijk kan daar heel slecht tegen. Ik ga zelfs nog zelf uitmestten al ben ik dood ziek. En een paard vergeten zou mij niet overkomen.


Hier ben ik het echt helemaal mee eens!
Dat zij nou te beroerd is om te onthouden dat ze nog naar je paard moet, daar heeft je paard natuurlijk helemaal niks aan!

Ik zou het ook niet meer willen proberen, en alleen maar blij zijn dat je NU al achter haar mentaliteit bent gekomen, in plaats van na een maand kwakkelen.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 23:41

Waarom is ze het vergeten? Misschien had ze slecht nieuws gekregen, of een nieuw vriendje. Ik bedoel, wie weet is er een reden dat zo zoiets als dit vergeet en is dit enkel een gevolg daarvan. Als je dat weet kun je daaruit je conclusies trekken, maar ik zou zeker eerst nog eens met haar praten voor je haar helemaal op geeft. Is toch zonde als ze door 1 foutje alles verliest. Andere kant, als ze idd gewoon een groot warhoofd is dan heb je niks aan haar als de verantwoordelijkheid van voeren en mesten ook bij haar komt te liggen voor een aantal dagen. Dan kan ze beter een bijrijdpaardje zoeken op een manege of pensionstal.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 23:52

Ik kan het me ergens wel voorstellen dat als die afspraak 2 weken geledne gemaakt is dat ze het vergeten is.
Ik denk niet dat het mij zou overkomen, ik zou elke dag de uren aftellen *toen ik jong en zonder paard zat dan* maar kan het me wel voorstellen.

Je kan dit toch gewoon aan haar voorleggen?
Vertellen dat je je er niet zo fijn bij voelt, kan zij ook haar kant vertellen *zoals hierboven al gezegt kan er weleens iets gebeurt ijn waardoor ze het vergeten is*

Blijft dit zo heb je helemala niets aan haar, maar misschien was het wel gewoon eenmalig, 2 vaste dagen in de week zijn makkelijker te onthouden voor sommige mensen dan 1 keer na 2 weken.

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 06:51

Satel dat ze een nieuwe vriendje zou hebben en daardoor mijn paard zou zijn vergeten, dan kan zo iemand helemaal door de #$@#*# zakken! Slecht nieuws vindt ik ook geen reden, dan laat je het even weten, en in haar geval was dfat niet zo.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:27

Netjes inderdaad is het niet. Ik zal zo'n iemand ook niet meer kunnen vertrouwen, en mijn paard met een gerust hart aan haar over kunnen laten.

maar aan de andere kant, is het natuurlijk wel zo, ze zit nog niet echt in het ritme, van dan wel naar je paard gaan, dan niet naar je paard gaan. En je kan het natuurlijk een keertje vergeten.

Gelukkig is het bij deze keer gebleven en gelukkig was jij er om je paard te voeren. Ik zal toch eens proberen om dit met haar te overleggen...

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:30

Ik zou t nog eens proberen.
Iedereen vergeet wel s wat, maar t is wel banketstaaf natuurlijk dat ze net die afspraak vergeet.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:20

als ik geen eigen paard had,en ik had een afspraak voor een verzorgpaard,vergat ik die nooit en te nimmer !!ik zou ook gaan twijfelen,of jij haar nog kan vertrouwen bijvoorbeeld,misschien zit je de keren erna altijd je af te vragen of ze nu wel of niet is geweest,,
succes met je beslissing !

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:28

Joh... bel haar gewoon even op. Een afspraak vergeten kan toch gebeuren?! Waarschijnlijk zal ze zich nu wel voor haar hoofd aan het slaan zijn, omdat het haar ontschoten is. Misschien dacht ze wel dat het op een andere dag was.

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:31

Iedereen vergeet wel eens wat, maar mijn paard gaat boven alles! Die vergeet ik dus echt niet. En ook alles wat er met hem gebeurt of moet gebeuren zoals bv. da of hoefsmid. Terwijl ik verder zo goed als alles vergeet. Ben een echte chaoot!!
Ik zou haar hier zeker op aanspreken.