Weet er iemand een leuke stal voor vakantie werk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Weet er iemand een leuke stal voor vakantie werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:16

Ik ben op zoek naar een stal waar ik de periode juni,juli,augustus kan gaan werken, het hoeft niet eens betaald te zijn, t gaat mij om de ervaring omdat ik volgend jaar deurne ga doen.
Het liefst niet te ver, het moet op de brommer bereikbaar zijn, of het moet intern kunnen.

Omgeving Eersel/Eindhoven

Alvast Bedankt

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:40

Ik geloof dat Les Chevaux in Buinen vakantiehulpen zoekt. Zal het even voor je opzoeken in BIT.

*edit*
Wij zoeken enthousiaste vakantiehulpen voor ponykampbegeleiding in e maanden juli en augustus (min 18 jaar, goede rijervaring) en paardenverzorgers voor manegewerkzaamheden, begleiden bosritten enz.
Voor info en aanmelding: Les Chevaux Drenthe, 0599-212957

Ik weet niet of dit zoiets is wat je zoekt, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:47

ben nog geen 18 Boos!
pas 17

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:41

Ik zou ff een paar adressen in de buurt nalopen, een gratis kracht wil iedereen wel!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:35

Waarom probeer je het niet bij Bart Bax? Als je toch alleen maar ervaring op wil doen... Staat wel leuk op je "cv" Tong uitsteken

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 00:13

Honeymoon schreef:
Ik zou ff een paar adressen in de buurt nalopen, een gratis kracht wil iedereen wel!


Dat valt nog tegen hoor Meeste profs willen toch eerst wel zien wat voor vlees ze in de kuip hebben Knipoog
Ze willen ook niet iedereen op het erf hebben en sommige mensen lopen van zichzelf meer in de weg dan dat ze werk uit handen nemen Haha!


Ik zou in jouw omgeving niets weten trouwens Stalleke

frappa

Berichten: 984
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:47

Bij les cheveaux zoeken ze inderdaad vakantiehulpen, als je 17 ben kan je daar werken als allrounder, dat houdt in stalwerk, verzorging van de paarden zoals voeren etc, rijden, buitenritten begeleiden misschien wat lessen geven. Ook help je mee met de ponykampen zoals bij de bosspelletjes. Je kost en inwoning is gratis en neem je, je eigen paard mee en hij kan op het land betaal je ook niks. Je krijgt 25 euro zakgeld per week. Maar het is echt ontzettend gezellig en kan je het echt aanraden. Voor meer info pb mij maar

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:54

Berger Hoeve in Bergeijk daar werkt de zus van een vriend van mij, en iedere zomer komt er daar in de zomervakantie iemand extra's ivm de ponykampen en andere kampen die ze daar hebben

je zou ze eens kunnen bellen of ze iemand extra's nodig hebben deze zomer, is lekker dichtbij voor jou!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 10:22

griebels schreef:
Waarom probeer je het niet bij Bart Bax? Als je toch alleen maar ervaring op wil doen... Staat wel leuk op je "cv" Tong uitsteken

Kan t proberen, maar hij heeft in de vakantie al erg veel personeel, dan komt al het personeel wat ook op zaterdag komt, maar ik kan t proberen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:52

vorig jaar hadden ze een meisje speciaal voor de zomer aangenomen, die zat toen bij de zus van die vriend van mij(ben dr naam kwijt Bloos dacht joyce ofzo, heeft iig een bruine merie Madoxanne daar staan) die daar dus ook werkt, in huis, omdat ze anders te veel heen&weer moest reizen

geloof dat ze er toen alleen in juli+augustus was

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:56

ik heb op een handelsstal, en africhtingsstal 2 jaar geleden gewerkt in Friesland. Was erg leuk, veel geleerd, veel vrijheid, maar het is dan wel leuker als je iemand mee hebt. Je mag je eigen paard meenemen, ze hebben daar allerlei paarden voor je...

als je intresse hebt, moet je het zeggen. maar het is wel helemal in friesland en je krijgt er niets voro betaald, wel krijg je lessen voor in de plaats en een hoop kennis.

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:36

Zou gewoon eens rond kijken/bellen.
En aq8horse hier op bokt zocht dacht ik ook nog iemand, moet je even kijken bij de verschillende (EA)
Succes!