Wie komt regelmatig bij stoeterij Gadedijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Wie komt regelmatig bij stoeterij Gadedijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 21:56

Is er iemand op Bokt die af en toe op stoeterij Gadedijk komt of recent nog bij deze stal is geweest? Ik zou graag willen weten of de moeder van onze twenter er nog steeds is. Het is geen tinkermerrie, maar een KWPN schimmelmerrie van 1.61m., Isa. Ze is eind vorig jaar ingeruild voor een Tinker. Ik ben toen ook eens langs geweest en ze was op dat moment onder behandeling van een arts/kraker wegens rugproblemen. Ik ben benieuwd of het nu weer beter met haar gaat en of ze daar nog staat. Mijn mailtjes blijven onbeantwoord en om eerlijk te zijn durf ik nog niet gelijk te bellen Bloos .

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:14

Ik zal het ff aan m'n zusje vragen, die rijdt er iedere week. (Ik heb er ook gereden).
Ik hoop dat ze er nog is voor je, maar de meeste paarden blijven daar niet lang omdat ze zeer snel verkocht worden.... Ik laat het je wel weten of ie er nog is (zusje komt er geloof ik zaterdag weer).

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 22:19

Myranda schreef:
Ik laat het je wel weten of ie er nog is (zusje komt er geloof ik zaterdag weer).


Dat zou echt heel fijn zijn . Louise zei dat ze haar of de andalusier voor zichzelf wilde houden en omdat die andalusier te koop stond ging ik er vanuit dat ze Isa wel zou houden. Maar nu ik geen reactie meer krijg ga ik het steeds somberder in zien.

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:51

Ik heb eerst ook een tijdje op het paard van Louise gereden (Calvaro). Deze zou ook blijven zei ze. Pas geleden zag ik m te koop staan, en korte tijd daarna was ie weg....
Louise rijdt zelf niet zo vreselijk veel namelijk, meestal rijdt Hettie de paarden.

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 17:53

Dat klinkt niet erg hoopgevend .

Ilovenikki
Berichten: 13
Geregistreerd: 02-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:22

Myranda schreef:
Ik zal het ff aan m'n zusje vragen, die rijdt er iedere week. (Ik heb er ook gereden).
Ik hoop dat ze er nog is voor je, maar de meeste paarden blijven daar niet lang omdat ze zeer snel verkocht worden.... Ik laat het je wel weten of ie er nog is (zusje komt er geloof ik zaterdag weer).


Weten jullie misschien of er ook pensionsstalling mogelijk is?
En hebben jullie misschien een email adres?

Suusje1986

Berichten: 1155
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Wie komt regelmatig bij stoeterij Gadedijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:24

Dit topic is al 10 jaar oud! ;)

Ilovenikki
Berichten: 13
Geregistreerd: 02-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:28

Suusje1986 schreef:
Dit topic is al 10 jaar oud! ;)

Nou en :-) :-P

juval

Berichten: 13231
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Wie komt regelmatig bij stoeterij Gadedijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:54

stoeterij Gadedijk bestaat niet meer, ik heb je een pb gestuurd.