Jerke en Sky (marleen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Peche

Berichten: 45
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: opeinde/almere

Jerke en Sky (marleen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 10:49

hey bokkers.

het is nu ongeveer 3 jaar geleden dat jerke is verkocht. Jerke was 2 jaar en was een friese hengst zonder papier omdat de moeder te klein was.
Ik zou heel graag willen weten waar Jerke nu is en hoe het met hem gaat hij heeft 1 heel opvallend kenmerk.
Toen Jerke net geboren was was dit zeer onverwacht en was de box niet klaar zat niet voldoende stro in, omdat jerke een heel groot veulen was lukte het hem niet te staan en daardaao heeft hij op zijn achter benen bij zijn knieen aan bijde kanten schaaf wonden. Jerke is een hele rustige fries alles was hem goed.

Iets later is Sky ( marleen op papier) verkocht. Zij was een echte spring merrie, zij is verkocht naar het zuiden (brabant denk ik) Sky had een brede bles dat om haar rechter oog heen loopt. haar linker oog is een maan oog (of wat jullie het dan noemen) een oog met een witte kring er om. marleen wouden ze naar engeland verkopen voor in de millitrie sport, weet niet of dit gebeurt is (sky hield absoluut niet van dressuur)

Ik heb van beide echter geen foto daarom word het misschien iets moeilijker.

Ik hoop dat misschien 1 van jullie iets weet

al vast bedankt

IRIS doe je best, laat zien wat je kan Simone, jij ook en win die PAVO cup. Toske vol houden nog even dan heb je een veulentje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 bezoekers