endurance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:45

Of direct onder www.der.nl zoeken.
Lijkt me helemaal geweldig, endurance rijden. Vooral het motto 'to finish is to win' spreekt me aan.
Jammer dat startgelden zo idioot hoog zijn....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:53

Dick en ik hebben het er al vaker over gehad. In het Amsterdamse Bos komen we wel eens een vrouw tegen met een arabje die het ook doet, en het klinkt echt geweldig.
Maar wat ik zo idioot vind, zijn die startgelden die ze vragen. Ik vind 75.00 piek per paard toch echt achterlijk veel. Ik snap best dat ze ook de veeartsen voor de vetgates moeten betalen enzo, dus ik kan wel beredeneren waarom het zo hoog is, maar de andere kant van het verhaal is dat wij heel vaak in het weekeinde naar buiten gaan en urenlange ritten rijden. En dan ben ik dus alleen een slok diesel kwijt, en heb ik eigenlijk al weer anderhalve meier bespaard... Bovendien zijn de meeste enduranceritten niet aan onze kant van het land, dus heb ik bij wijze van spreken nog minder reistijd als ik 1 dag naar de Drunense Duinen op en neer ga met de paarden, dan dat ik ga starten....

Zullen we gaan trainen voor de laatste rit van het seizoen? Die wordt altijd op Katwijk gehouden, dus lekker dichtbij, en we kunnen er gaan trainen. Is wel een hele zware rit trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:57

Dat buitenrijden komt wel goed; lekker naar het bos en het strand met dat dier!!!!
Misschien zijn er wel meer liefhebbers voor endurance bij ons op stal. Niels (die grote Fjord waar je laatst op gereden hebt) heeft al een paar keer lange afstandsritten van het stamboek gelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:10

Ga door Karin, ik ben bijna 'om'. Is nu nog maar weinig voor nodig, want ik wil het best graag eens proberen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:22

OK Lon, ik ga met je mee! Miran ook? Moeten we wel vervoer regelen voor Sheryl, want ik weet zeker dat Dick ook mee wil met Leonardo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 13:24

He, waar blijft dat wervingspraatje van Maarten nou?????

Enne Miran, niet zeuren hoor; 't is een keileuke merrie, en ze wordt gewoon goedgekeurd, deal? *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Miriam91, Plus_en_Min en 95 bezoekers