hoe veel kost een zadel ongeveer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

hoe veel kost een zadel ongeveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 15:09

ja ik ga dus eens een eigenzadel kopen, momenteel gebruik ik altijd het zadel van mijn verzorgpaard op school. Maar ik heb ook 3 verzorgpaarden bijelkaar staan en verleden week zijn we (het baasje, een meisje wat daar ook de stallen doet en ik) gaan rijden maar ze hebben maar 2 zadels dus had ik 1 moeten lene van iemand

dus het is gewoon handiger om een eigenzadel tekopen. Het word de eerst keer dat ik dat doe. Ze hebben me aan geraden om bij Emmers in hamont achel een zadel tekopen omdat ze daar niet al teduur zijn en goed. Ik ben vanplan om een tweede hands zadel tekopen omdat die toch al wat minder duur zijn en het word een veelzijdigheids zadel. Maar ik heb er dus nog niet echt verstand van he..

iemand tips

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 15:30

ja ik heb wel een zadel nodig wat op wat meer paarden past (het zadel wat ik nu gebruik past op veel paarden en heeft geen verwisselbare boom) maar het merkt maakt niet echt uit zolang het maar een goed zadel is.

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 16:12

ja ik wil ook geen kunststof zadel. en normaal bij emmers kan je het zadel effe op proef hebben om tekijken of het past en leuk rijd enz

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jane808, Trendiction en 38 bezoekers