Anti slip matje ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:45

tinkernikky schreef:
Ik heb een blessure opgelopen, en heb langere tijd niet kunnen trainen.
Ik denk dat mijn paard zijn rondingen en spieren enz kwijt is in ieder geval dus danig veranderd dat het zadel gaat schuiven(naar achteren)..


Heeft het zadel eerder altijd wel gepast? En is het pas gaan schuiven nadat je lange tijd niet hebt gereden?

Je zadel wordt momenteel opgevuld, vertel je. Ik zou eerst afwachten hoe het dan ligt. Ligt het dan nog niet goed, dan kun je altijd nog op zoek naar een ander zadel. Of heb je het idee dat het een tijdelijke kwestie is? Dan zou je eventueel een gelpad kunnen gebruiken totdat je paard zijn bespiering weer geheel terug heeft. Als het een blijvend probleem blijkt te zijn, dan lijkt een ander zadel mij idd ook de beste oplossing.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:54

tinkernikky schreef:
...maar ik vind het wel kortzinnig als er meteen afgedaan wordt ow zadel past niet ga maar een nieuwe kopen.


Dat vind ik ook. Daarom noem ik eerst wat mogelijke tijdelijke oplossingen. Mocht het zadel dan nog niet passen... Afijn, ik zal het niet nog een keer zeggen. Knipoog

(En ik begrijp uit je verhaal dat je al behoorlijk wat zadels hebt geprobeerd. Pleit alleen maar voor je, je doet er IMO dan echt wel je best voor! Lachen )

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 96 bezoekers