Iets om mn vriendin op te beuren... :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laurake

Berichten: 81
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: wetteren city!!! België

Iets om mn vriendin op te beuren... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 15:27

Hoi,

Mijn vriendin haar pony is nu 3.5j. Hij staat nu al een tijdje op de manege waar hij ingereden wordt. Maar de laatste tijd deed hij heel vreemd.
Bij het opzadelen of poetsen beet en sloeg hij naar iedereen. Het beestje werd hysterisch. Het is een tijdje beter geweest maar het was nog steeds niet over. Toch slaat en bijt hij nog steeds als je zijn rug aanraakt.
De DA is pas langsgeweest. De pony heeft en hernia . Als je de zenuw aan zn rug aanraakt krampt de pony ineen van de pijn. Waarschijnlijk zal hij een spuitje moeten kijgen. Verdrietig Het is nog niet zeker. De DA is er vandaag weer bij. Nu wordt afgesproken wat ze gaan doen.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor mijn vriendin. Ze heeft haar pony al als veulentje. Die 2 kwamen megagoed met elkaar voereen. En nu ze eindelijk met hem kon rijden is hun avontuur mss al afgelopen. Ze heeft al de hele week aan 1 stuk doorgehuild.
Ik wil echt graag iets doen voor haar. Ach gut Alleen weet ik niet wat. Iets om haar op te beuren... Ik had al gedacht aan een supergrote kader met een mooie foto van haar pony in maar ik denk dat ze dan in huilen gaat uitbarsten en nog meer aan haar pony moet denken. De pony IS nog niet dood héh. Alleen, de kans zit er wel heel dik in dat hij een spuitje krijgt. Het kon evengoed mij en Quinz overkomen zijn. Ze heeft ook een tijdje vreemd gedaan bij poetsen en opzadelen. Gelukkig is dat nu bijna volledig over
Laura xXx

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:31

denk niete cht dat je op dit moment iets kan doen..
denk alleen dat je haar juist nu alleen kan helpen door er voor haar te zijn en haar te steunen.

wat zielig trouwens ik wens haar veel sterkte met wat er gaat gebeuren

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:48

Second opinion bij andere da laten doen voordat de beslissing genomen wordt!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:55

Jeetje dat is niet leuk om te horen
Ik denk dat het enigste wat je voor haar kan doen is er voor haar te zijn. Laat haar lekker haar verhaal bij je kwijt kunnen, een keer lekker uithuilen (samen)
Heel veel sterkte voor je vriendin (en ook voor jou) de komende tijd

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:35

Ik zou haar lekker uit laat huilen bij jouw. Als ze erover wil praten, dan met haar erover praten.
En een rolletje vol met foto's schieten... Voor als hij wel in moet worden geslapen. En anders is het ook fijn om te hebben.

In ieder geval allebei heel veel sterkte hiermee!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:36

jeetje, inderdaad laten merken dat je er voor haar bent.
en mssn een lief kaartje sturen om dit nog duidelijker te maken??
sterkte!!