wat aan je voeten met rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

wat aan je voeten met rijden?

lerenlaarzen
18 (100%)

Totaal aantal stemmen: 18


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

wat aan je voeten met rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-01 16:05

wat hebben jullie aan met rijden, ik vind schoenen(paladiums)toch echt geweldig(jaja, heeeeel slecht, I know...)nu heb leren rijlaarzen maar geen paard./..haha, maar ik heb ook nog een paard thermoboots..

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 16:16

In de winter heb ik altijd thermoboots....heerlijk warm!Inde zomer gewoon palladiums of rubberenlaarzen(maar dat is soms wel te warm hoor!)

liefs layla d

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 16:21

Met dressuur m'n leren laarzen, in het bos m'n schoenen met chaps (Mountain horse easy rider steel, duur, maar echt super!)

Ligt eraan met wat dus.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 16:31

eej die heb ik ook, die Mountain horse easy rider steel..
Vin ze super, in het begin even wennen maar nu wil k ze nooit meer kwijt.
Zitten lekkerder dan sportschoenen Lachen
Heb geen chaps aan, om de vage reden dat ik ze altijd sloop, zelfs dure van 200 piekies..
En natuurlijk yheerijke thermo sokken... helpen goed, maar niet goed genoeg (= bij min 1 nog steeds koude tenen..)

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:00

Meestal rijd ik nu met schoenen, soms met rubberen rijlaarzen...

Vroeger reed ik s winters altijd met rijlaarzen en in de zomer met schoenen en chaps...omdat rijlaarzen veel te warm waren in de zomer...

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 17:27

Ik rij vanaf mijn 15e met lederen laarzen en kan eingenlijk bijna niet meer zonder. Als het echt super modderig is trek ik rubberen rijlaarzen aan omdat anders mij lederen laarzen te veel lijden. Chaps etc vind ik niet fijn heb nog al zwakke enkels.
groetjes jeannette

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

nou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:11

ik rij nu met rubberen aigle laarzen, lekker gevoerd!
Vind ze fijn zitten en warm zat!
zomers heb ik gewoon schoenen aan, met een hakje en geen flap (dus chaps niet nodig) lijken net Jopherts, maar misschien dat ik er nog chaps bij ga kopen...
Maar eigenlijk dacht ik eerder aan rubberen rijlaarzen met stalen neuzen, wel zo veilig voor me tenen! Clown

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:24

ik rijd zomers met palladiums (leren) en 's winters met thermoboots of extra dikke sokken en palladiums...

ik heb wel waterdichte thermoboots, wel duur maar heb het wel nodig, want koude voeten is een drama.

op wedstrijd, les etc. rijd ik met leren laarzen!

als het erg regent met rubberen laarzen maar dan is het meestal ook niet zo heel koud als nu!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:28

ik rij met Ariat schoenen ( met van die gel van binnen) en dan met leren chaps erover. En op wedstrijd met leren rijlaarzen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:32

ik rij nu nog met rubberen laarzen,maar die sluiten dan wel heel goed aan bij m'n kuit en er zit bij m'n hiel een versteviging en dat is echt super. In de kerst vakantie ga ik thermoboots kopen heb ik lekkere warmen voetjes

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:20

ik rij in de winter meestal met mijn bergschoenen en chaps. Of met mijn berg schoenen en lange dikke skisokken. Af en toe probeer ik wel af te wisselen met mijn leren rijlaarzen, maar daar bevriezen mijn voeten echt in, omdat ik met rijden mijn voeten amper beweeg. In de zomer rij ik met bergschoenen en lange sokken, of gewoon normale sokken. Bijna nooit met chaps, en leren laarzen weet ik nog niet want die heb ik pas na de zomer gekocht Haha!

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 20:26

ik rij meestal met schoenen en lange chaps.
In de winter thermolaarzen en zomers is er niks zo fijn als gewoon op je sokken *LOL*

Groetjes Kim