Waar tegen beschermt een bodyprotector...????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:26

Silenzio schreef:
ach je kan ook zorgen dat je er niet afvalt natuurlijk maar zekerheid voor alles Knipoog


Ben jij altijd zo bijdehand? Er zijn altijd onvoorziene omstandigheden waardoor je van je paard kan vallen. Ooit gedacht dat hij/zij kan schrikken, zich lelijk kan verstappen of dat jij niet op zit te letten in het bos en je rijdt zo tegen een laaghangende tak omhoog???

Ik heb ook een bodyprotector en die gaat aan als ik buiten ga rijden en als ik ga springen/crossen.
Het beschermt mijn rug en buik tegen impacts van buitenaf en zorgt voor minder kans op inwendige beschadigingen aan organen.

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:41

Ik zal maar niets meer zeggen over je bijdehandigheid, want je hebt wel gedemonstreerd dat je erg lollig bent (not ).

Je kan niet altijd zorgen dat je goed valt. Een val plan je niet en je paard schiet niet altijd precies die kant in die jij verwacht. Als dat zo zou zijn, dan zou je helemaal niet vallen.

Ik kan en wil je niet overtuigen van het nut van een BP, maar ik gebruik hem toch. Liever idd een gebroken arm, dan een leven lang in een rolstoel...

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:43

LuvdaTossa schreef:
En met het beleren? En wat zijn de kosten van zo'n ding? En zit er verschil in de kwaliteit?


De vorige keer dat ik een paard beleerd heb, was ik nog niet in het bezit van een BP, maar als ik nu een jong paard zou beleren, zou ik hem iig aandoen.
Ik heb ook niet zo'n log geval, de mijne is best soepel en handig in formaat.

Deze heb ik, en het achterflapje kan je met een rits erafhalen, als je het niet fijn vindt met rijden.

Afbeelding

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:52

LiSSy schreef:
en hoeveel moet zo'n ding nog kosten imker?


In de winkel heb ik ze zien hangen voor ca. 175 euro (Drunens Ruiterhuis).
Die van mij heb ik voor niets gekregen, van een Superbokker. Mijn BP was nog helemaal nieuw, zelfs de kaartjes hingen er nog aan. Maar goed, dat is gewoon mazzel hebben.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:02

Dit wordt tijd voor een TeM-etje, Silenzio, want ik vind dat je nu echt buiten het boekje gaat....

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:18

Silenzio schreef:
sorry billy nogmaals mijn mening werd ook totaal minacht daarbij heeft een leeftijd en student hier niks mee te maken ik vraag je dan ook om dit er buiten te houden....

nogmaals ik bied mijn excuses aan en hoop dat die nu wel gelezen wordt ...


Wellicht kun je daar voortaan aan denken VOORDAT je een reactie intypt...

Dingen die per PB besproken worden, horen ook privé te blijven, het is niet voor niets een PRIVEbericht.
Verder ben ik het geheel met LiSSy en Billy eens, maar dat was je ongetwijfeld wel opgevallen.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:28

Silenzio schreef:

het is nu uitgepraat ik heb me ongelijk toegegeven en me excuses aangeboden hoop dat dat genoeg is?


Wat mij betreft wel. Ach gut

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:33

Bij mij was het voornamelijk omdat ik eens wilde gaan (oefen)crossen en ik ervan overtuigd ben dat ze die dingen niet voor niets hebben uitgevonden.

Wat mij overtuigde is, dat ik liever een BP omheb en dan eraf val, dan zonder eraf vallen en tussen de balken te belanden.
En voor het idee, want ik durf nu toch wel hoger te gaan, als dat ik geen BP om zou hebben. Psychisch dus. Knipoog

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:49

Lielle schreef:
je zit in een soort corset gepakt, dus steun geeft het voldoende.


Klopt, je zit er als het ware in opgesloten.

Silenzio, je mag de mijne wel uit komen proberen, als je dat wilt. Uitnodiging staat!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:54

Ik denk niet dat je leverancier er blij mee zal zijn als je hem na 1x gebruiken terug brengt met het argument: Mwa, zat toch niet zo lekker... Bloos
Laatst bijgewerkt door Imker op 25-03-04 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 23:54

Lielle schreef:
aardrijkskunde niet je sterkste vak zeker Haha! Vlakbij Den Dungen Extreme duivel


Haha, en Maaskantje en Gemonde natuurlijk Bloos! Haha!

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 bezoekers