pony-verjaardasgfeestje; tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

pony-verjaardasgfeestje; tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 19:32

Jennifer (Mystylove) is volgendeweek jarig en vroeg aan mij of ik een leuk idee had voor een verjaardagsfeestje.

Ik stelde voor om een rondje met de kar te gaan en tegelijk die meisjes wat te leren mennen enzo. Later nog beetje verder gedacht en tot nu toe had ik dit in gedachten:

Zaterdag tegen een uur of 11 komen de kinderen naar stal.
Als iedereen verzameld is kadootjes uitpakken en allemaal een glaasje fris en een stukje gebak zittend op balen stro die ook als tafel dienen (we hebben wel gewoon een zithoekje, maar dat geeft zo'n lekker boers effect Haha!).

Daarna de meiden een Vrijheidsdressuur show geven en zelf wat laten oefenen met Vrijheidsdressuur.

Daarna Pinky optuigen en uitleggen waar dat allemaal voor dient ed. Dan een stuk gaan mennen en ondertussen steeds de bijzitter wisselen en uitleggen hoe je moet mennen.

Daarna eventueel nog iets met Fellow (al kan die nog weinig Haha!). Beetje vrij laten springen ofzo, dat maakt ook altijd wel indruk.

Daarna frietjes gaan halen die ze ook weer in/op het stro op kunnen eten en dan rond een uur of 4/5 weer naar huis.

De 'kinderen' zijn rond de 13 jaar. De meeste vinden paarden iig erg leuk.
Hebben jullie nog tips? Dingen die ook leuk/lekker oid zijn?

Zelf dacht ik nog aan een soort 'spoorzoekertje' met de kar, dus op een aantal punten foto's met aanwijzingen enzo ophangen die dan de weg terug naar stal vinden want als er meer dan 4 komen moeten er enkele zoiezo deels lopen en dat is dan vrij saai als je niets te doen hebt.

Thanx Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 19:58

Jij zit in die leeftijds catagorie; Vertel eens wat JIJ leuk zou vinden op een -pony-pret-feestje? Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 18:19

Geen idee. De meeste waren pony freaks zei jennifer maar in hoeverre ze kunnen rijden weet ik niet.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 bezoekers