Wie gaat er naar de opendag van gb arabians op 26 december ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Wie gaat er naar de opendag van gb arabians op 26 december ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 18:49

Dit wilde ik gewoon even weten.

Pling Pling Pling Pling

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:42

ik wist niet dat 'ie er was, maar nu jij het zegt, lijkt het mij erg leuk!
ik woon redelijk in de buurt, en dat is de enige dag dat m'n vriend en ik er even samen op uit kunnen, dus waarschijnlik zal ik wel van de partij zijn Haha!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 22:57

Nou, ik wil wel.... maar heb nog geen vervoer. Dus ff kijken of ik dat nog kan regelen.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:06

Ikke niet, maar ga jij ook naar de open dag van European Training Center in Belgiƫ?

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 15:51

Youko schreef:
Ikke niet, maar ga jij ook naar de open dag van European Training Center in Belgiƫ?


Ik ga ook niet (moet gezellig met mijn familie kerst vieren) Wel jammer want ik had wel eens willen zien hoe het daar is op de nieuwe locatie. En over de opendag van Eurpean Training Centrum. Ik ken het helemaal niet. (ben nog een leek met dit soort dingen) Lijkt me wel leuk op te gaan kijken. Wanneer is het en waar???? En of ik mijn ouders overgehaald krijg weet ik ook nog niet. Boos!

Groetjes

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 22:12

Ja, ik ga ook lekker kerst vieren..Ik was wel erg nieuwsgierig naar die Poolse hengst van Monogramm (weet alleen niet of hij daar al staat). European Training Center is pas in eind januari of februari hoor, ze gaan nl verhuizen. Als je een kijkje neemt op hun pagina http://www.europeantrainingcenter.com weet je een beetje wie het zijn, of naar arabianpromo.com daar staat een special over hun.