maten van zadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lienneke
Berichten: 34
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: roesbrugge(België)

maten van zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 21:23

ik heb een klein probleempje,
ik sta namelijk op het punt om een paard te kopen maar ik heb nog geen zadel. Nu zit ik met het probleem, ik weet niet precies hoe je die inch moet berekenen of hoe je kunt weten welk zadel bij welk paard past. Kunnen jullie mij helpen?
vele groetjes
lientje

VINCKATJE men skatje


lienneke
Berichten: 34
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: roesbrugge(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 15:19

Ja danke mensen,
maar ik heb nog een klein vraagke: welk zadel is het beste volgens jullie? Ik spring het liefst maar ik ga ook soms op wandeling of rij ook dressuur (en liefst alles met hetzelfde zadel)
groetjes lien

VINCKATJE men skatje


lienneke
Berichten: 34
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: roesbrugge(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 16:44

Ja, ik hou het liever bij 1zadel want we verhuizen, kopen misschien een paard en dan nog een beedje grief erbij:s dat wordt toch een dure keer hoor!!! Ik dacht ook dat een veelzijdigheidszadel het beste zou gaan maar weet er iemand welk merk je hetbeste neemt of zo... (sorry ik ken niet echt de details van zadels:s)
groetjes lienneke

VINCKATJE men skatje

lienneke
Berichten: 34
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: roesbrugge(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 20:57

Dank voor de vele tips maar, terwijl ik toch bezig ben,... iemand sugesties voor een naam voor men paard?
groetjes lien

VINCKATJE men skatje

lienneke
Berichten: 34
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: roesbrugge(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 21:15

aia, kheb dat eigenlijk al gedaan hoor maar ik kan niet kiezen:s. enja, eens iemands anders ideën bekijken hè!:p

VINCKATJE men skatje

lienneke
Berichten: 34
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: roesbrugge(België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:36

Het is een zwart/bruine merrie, heel lief, bijna geen bles, enkel een klein wit puntje op haar voorhoofd (je kunt het zelfs geen sterretje noemen) en voor de rest,...... HET IS EEN ECHTE SCHAT!!!! Voor mij is het type naam allemaal goed, als het maar goed klinkt. Momenteel heet ze girl power maar mijn moeder hoort dit niet graag en wil een andere naam.

Ja ik zoek nu meer naar een tweede hans zadel, en mijn lesgever (Tim) helpt kijken want hij is zelf ook opzoek naar zadels voor in z'n manege die hij aan het opstarten is. Als je eens in België bent, spring gerust binnen!!! Veel kans dat ik daar ook ben.

groetjes
lien

VINCKATJE men skatje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kusjemariska, YandexBot en 41 bezoekers