Rollen in stal..wat te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Rollen in stal..wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:22

Ik zetten vadaag Lucky op stal, hij gaat echt altijd meteen eten.Maarja vandaag dus niet..hij wilde niet en ging rollen..
Ik schrok me dood dacht meteen aan koliek natuurlijk! Maar dat was het niet. Het schijnt dat hij dat altijd al heeft gedaan het rollen..Maar dat hij dus ook al een paar keer heeft vastgelegen Scheve mond

Ze hebben mij dit niet eerder verteld waar ik wel van baal eigenlijk maar rolt jouw paard ook in stal? En wat doe jij eraan?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:17

Ook al een Lucky! Haha allemaal Lucky`s..Ik denk niet dat ik zo`n singel ga kopen dat vindik niks..ik denk dat ik hem het beste zijn gang maar kan laten gang..Er is eerder ook niets gebeurd dus..!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:14

ja een stalgenoot zei ook al dat we het maar met de zijkanten hoger opstrooien maar moesten proberen..Ik schrok wel hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:56

maar dat doe ik nooit! We gaan altijd buiten lekker stappen en daarna weer poetsen maar dan na het lonegeren want we rijden nog niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 10:47

Nou we hadden gister niks gedan..het waaide hard en de bak zag er niet uit dus ik dacht dan gaan we ff wandelen..het was rond half 4 dus het was ietsje drukker op de weg met auto`s als normaal en dan went hij daar ook gelijk aan..
Toen ging ik hem op stal zetten en hij begint altijd gelijk te vreten..nou dus niet hij was een beetje aan het zoeken (ik had hem beet) en in een keer begint hij te rollen..ik schrok me echt dood! Dacht dat hij een koliekaanval kreeg ofzo..pff!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:48

Het was toch erger dan we dachten! Ik kwam vandaag op stal en Jose vertelde dat Lucky gister de hele tijd onrustig was..rollen/staan de hele tijd..
Dus het was toch een beetje koliekerig..Jose heeft hem staande gehouden en daarna ging hij weer hooi staan eten! Ik vond het al zo raar want hij rolt nooit als ik hem beethoud en hij was zo rustig..!
Vandaag was alles weer normaal en hij was weer helemaal de oude!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:49

Dus het eerste wat door mij heem schoot: KOLIEK! Was ook het juiste...gelukkig is het goed afgelopen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 bezoekers