Vakantie aan het strand gezocht: HELP!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Vakantie aan het strand gezocht: HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 14:43

Duidelijker dan dit kan ik het niet omschrijven,... Knipoog Samen met een vriendin wil ik week 31 (de laatste week van juli) een weekje strand doen met de paarden. Nu hebben we al gezocht in Texel, maar daar zit alles al vol!

Nu heeft Nederland gelukkig meer strand dan alleen Texel, maar daar komt meteen ook het volgende probleem: NL. is dan wel heel erg groot,...

Is er iemand op Bokt die al eens een paarden-strand-vakantie heeft gehouden Haha!? Zo ja, waar, hoe lang, hoe beviel het etc. etc. Buitenrijmogelijkheden, speciale voorwaarden, kosten, alles willen we graag weten!

Persoonlijke referenties zijn meer dan welkom, er zijn zoveel plaatsen waar je eventueel naar toe kunt,... Bloos!

Ik hoor het graag!!! OK dan!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:46

Lachen
Ja dat is een goede omschrijving. Die vriendin ben ik Schijnheilig en ben dus ook aan het zoeken. Zit nu op de site van de VVV met een of andere zoekmachinen te zoeken, en nog kom ik er maar moeilijk uit. Volgens zoekmachine ligt Arnhem aan zee Verward

Wie o wie helpt ons?

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:46

Ik ben vorig jaar in augustus een week naar Kamperland geweest, naar de Roompot.
Met z'n 2en in een huisje (Met sauna) en mijn paard stond lekker in de manege die bij het park hoort. Ze worden daar elke ochtend uitgemest. Alles kan en niets moet. Echt een vakantie voor jou en je paard. Bijvoeren of supplementjes geen probleem. Zaagsel geen probleem. Ze krijgen ook lekker veel hooi.

Is mij prima bevallen, en waarschijnlijk ga ik dit jaar weer !!!
Voor meer in fo PB je maar !

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:50

Ik heb zelf geen idee, maar dat van Gyzmo klinkt wel erg goed, hou ik ook in mijn achterhoofd Lachen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:50

Gyzmo, ik heb je een pb gestuurd!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:59

En ontvangen.... even hard sparen dan maar! (heb tot nu toe alleen stallingsprijzen gezien, nog niet eens bungalow..)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:02

Zoals in het vorige topic op het laatst nog werd geroepen: houd er rekening mee dat sommige stukken strand in de zomer niet of slechts beperkt toegankelijk zijn voor ruiters. Mochten jullie iets op het oog hebben, informeer dan even hoe en wat. Het zou anders wel een teleurstelling zijn als je voor een strandvakantie weggaat en veroordeeld blijkt te zijn tot wegen en bermen.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:17

Ja dat zou idd l*llig zijn!

Het schiet niet echt op....

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:30

Ik zou dan of een andere locatie zoeken of kijken wanneer de stranden weer open zijn bv de eerste week van oktober kan het ook nog erg lekker zijn, maar Apple woont bijna aan het strand geloof ik. Misschien een pbtje naar haar.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:49

de veluwe is ook leuk Lachen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:54

Meeste stranden mag je van april tot september ong. na 10 uur 's avonds pas op en moet je er voor 8 uur 's morgens alweer af zijn...Dus dan kan je beter begin september gaan als je echt een strandvakantie wil. Dan is het weer vaak ook nog goed en mag je 24 uur per dag op het strand.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:07

Ja dat is wel zo, alleen zitten wij met vakantie ook aan data gebonden. Ik ben blij dat ik deze week heb kunnen krijgen!
Het bos is in principe ook leuk, maar wij wilden nu juist een keer zo graag naar zee omdat we geen van beiden aan zee wonen, en we de paardjes eens een keer mee wilden nemen daarheen. En in het bos stikt het `s zomers natuurlijk van de dazen, niet echt vakantie! Boos!
Vandaar deze oproep, wie weet zijn er Bokkers die bij hen een plaatsje in de buurt weten ofzo.
Eigenlijk was het niet onze bedoeling om bij Bokkers zelf te gaan logeren, maar gewoon zelfstandig ergens samen met de paarden.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 16:12

Het is een ramp om iets te vinden Huilen ,... Ik zou ook zo graag naar het strand willen, maar het moet wel betaalbaar blijven natuurlijk,... En het rijden, tja na 10-en is niet echt handig en voor 8 uur weer eraf,.... Gaaaap

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:13

Ik vond de prijs op zich nog wel meevallen. Ik was 91 euro kwijt voor mijn paard All-in en rond 200 euro voor het huisje de hele week.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:13

In Zeeland heb je bij heel veel boerderijen een minicamping. Daar zullen er ook wel bij zitten die paardenboxen erbij verhuren. Maar voor jullie is het beetje ver om eens een dagje door Zeeland te crossen en dan hier en daar eens wat vragen. Misschien is er een bokker die daar in de buurt woont.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:15

Texel zit al vol begreep ik, misschien meer geluk op een van de andere eilanden? Op Terschelling kun je ook leuk terecht met het paard geloof ik?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:15

Ziek inderdaad.....
Veel sites, weinig goede zoekmogelijkheden!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:19

Lovely schreef:
Texel zit al vol begreep ik, misschien meer geluk op een van de andere eilanden? Op Terschelling kun je ook leuk terecht met het paard geloof ik?



Ik denk dat je daar ook behoorlijk aan de prijs zit, niet?
Alleen het vervoer al, is al duurder en verder weg..

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:20

Sjonniej schreef:
In Zeeland heb je bij heel veel boerderijen een minicamping. Daar zullen er ook wel bij zitten die paardenboxen erbij verhuren. Maar voor jullie is het beetje ver om eens een dagje door Zeeland te crossen en dan hier en daar eens wat vragen. Misschien is er een bokker die daar in de buurt woont.


Ja Zeeland lijkt mij ook wel wat. Idd, even op en neer, als je er niks of niemand kent, is geen makkie...
Ik heb op de Gebruikerslijst al gezocht naar mensen in Zeeland, zijn er iig al genoeg. Ga daar vanavond even mee aan de gang denk ik.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:23

gyzmo schreef:
Ik vond de prijs op zich nog wel meevallen. Ik was 91 euro kwijt voor mijn paard All-in en rond 200 euro voor het huisje de hele week.


Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik vind dat echt veel! Voor die prijs kan je zo een week naar Turkije ofzo... niet aanvallend bedoelt hoor, maar dat is voor mij toch teveel van het goede, voor "even een weekje uitwaaien"...

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:25

De stalling waar ik sta heeft een mini-camping erbij, 20 minuten stappen van het strand, heeft vast nog wel plek van de zomer. Het is in de kop van Noord Holland, wel een stuk rijden, maar dichterbij dan Texel. Je mag 's zomers van 18.00 tot 9.00 het strand op, dus dat valt ook nog wel mee. Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:27

heb je gepb't

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:31

Jet, graag meer info! Haha!

Lonnie, ik neem aan aan Anouk? (ik heb niks ontvangen iig)

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:58

Anoukie, ik heb je een pb gestuurd met wat adressen waar ik zelf geweest ben, in zeeland.

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:14

Koortje schreef:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik vind dat echt veel! Voor die prijs kan je zo een week naar Turkije ofzo... niet aanvallend bedoelt hoor, maar dat is voor mij toch teveel van het goede, voor "even een weekje uitwaaien"...



Ik heb het zelf ook niet breed, maar ik ga verder nooit met vakantie.
En 91 euro voor een week stalling... Tja... ik betaal nu ook vrij veel stallingsgeld.
Omdat ik verder nooit met vakantie ga vind ik 200 euro wel meevallen. Mijn vriend betaald de andere 100 euro voor het huisje.