Stalling Hoekse Waard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Stalling Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 15:10

Ik ben hard op zoek naar andere stalling in de Hoekse Waard, op de stal waar ik nu sta ben ik niet erg tevreden over de gang van zaken, met name de bak die erg vaak niet te rijden is, en bovendien gaan er nog wat dingen veranderen waar ik niet erg blij mee ben....

Bij voorkeur omgeving Maasdam, Heinenoord, Puttershoek, Westmaas, Mijnsheerenland.
Eisen:
- In ieder geval een goed begaanbare buitenbak
- Weidegang (liefst ook in de winter naar buiten)
- Liefst volpension, maar zelf mesten e.d. ook niet zo'n probleem
- Tot €300,- per maand

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:09

De Greup??? Haha!
Henny Dekker in Heinenoord. Maar ik geloof dat die buitenbak niet zo goed is.
De Flemming, maar dan zit je weer met de lessen 's avonds. Alhoewel je dan natuurlijk de buitenbak kan gebruiken.
In Strijen is ook een pensionstal. Daar staat een vriendin van Lisette.

Milka

Berichten: 2112
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:15

Ja ikke!! Hahaha.
Tja, het is wel een hele leuke pensionstal, althans voor mij en Hedio is het perfect. Maar net als jij zitten we in de winter ook vaak met een niet berijdbare buitenbak. We rijden in dat geval weleens aan de overkant bij Pleun, maar ja, das natuurlijk ook niet zo'n fantastische oplossing. Plus, als Jordy bij ons zou komen, zouden we wel even een stalletje bij moeten bouwen. Geen probleem, hoor.....hahaha. Ik heb geen idee...

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:29

Ja, precies, ha ha. Even niet bij nagedacht dat jij misschien ook wel online zou zijn. Bloos

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:02

Tallie1979 (chantal dus) heeft een tijdje op een stal gestaan in Westmaas en daar ben ik weleens mee naartoe geweest en dat zag er goed uit Of de bak ook in de winter goed is om te rijden weet ik niet zeker maar dan zou je haar even moeten pb-en. En pasgeleden stond er een advertentie van een stal in heinenoord in het kompas.

Voor de rest weet ik nog een goeie stal voor je op nieuwendijk maar dat is waarschijnlijk te ver weg voor je, maar die heeft altijd weidegang, goed berijdbare bak, ook in de winter en is inclusief voeren en mesten €200,- p/m.

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:05

Die in Westmaas in bij Jolanda de Ronde. Die heeft een superbak, ook in de winter. Misschien kan ik het telefoonnummer wel via Deborah achterhalen. Zij heeft toen ook meegeholpen Tyrano in te rijden.

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:10

Amanda schreef:
Die in Westmaas in bij Jolanda de Ronde. Die heeft een superbak, ook in de winter. Misschien kan ik het telefoonnummer wel via Deborah achterhalen. Zij heeft toen ook meegeholpen Tyrano in te rijden.



Die bedoel ik ja Haha!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 00:13

Liesbethje schreef:
Tallie1979 (chantal dus) heeft een tijdje op een stal gestaan in Westmaas en daar ben ik weleens mee naartoe geweest en dat zag er goed uit Of de bak ook in de winter goed is om te rijden weet ik niet zeker maar dan zou je haar even moeten pb-en. En pasgeleden stond er een advertentie van een stal in heinenoord in het kompas.

Voor de rest weet ik nog een goeie stal voor je op nieuwendijk maar dat is waarschijnlijk te ver weg voor je, maar die heeft altijd weidegang, goed berijdbare bak, ook in de winter en is inclusief voeren en mesten €200,- p/m.


Ik ga haar even PB-en Lachen In Heinenoord ben ik zelf nooit geweest, maar ik hoorde van een kennis dat de bak daar in de winter ook niet helemaal fijn is.
Nieuwendijk is inderdaad wat ver (ik woon zelf in Heinenoord), maar altijd weidegang en een goede bak is wel heel fijn....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 08:14

Dacht dat Tyrza ook stallen wilde verhuren ??

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 13:20

bij barendrecht.. ( tussen klaaswaal en oud-beijerland in stougjesdijk )
heel de zomer weide gang goede buitenbak heel de winter goed te rijden
moet je horsea maar een pb´tje sturen hun verhuren stallen

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:23

Ik vind de bak van Barendrecht helemaal niet zo goed. Vrij zwaar. Heb ik van meerdere mensen gehoord.
Misschien kun je Deborah bellen, of ze een zeecontainer ofzo plaatsen Tong uitsteken

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:26

tjah maar wel heel de winter te berijden...

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:30

is het nou zeker dat we weg gaan..... aan de ene kant wel jmmr Scheve mond maar aan de andere kant er zijn wel meer nadelen dan voordelen bij ons op stal