Een naam!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Een naam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 10:49

Hoi allemaal,
Ik heb een tinker merrie van 3,5 jaar. Zwart-wit bont en een heerlijke knuffelpoet. Ze heet Jindy (Zjindie)
Nu hebben we ook een logeerveulen (De ex-eigenaar van Jindy vroeg of de kleine tegen vergoeding bij ons kon logeren en Jindy stond alleen dus waarom niet he Lachen ) Alleen nu hebben we 'de kleine' toch al een half jaar denk ik zo.. En we hebben nog steeds geen naam! Is ook niet echt nodig, ze heet nu gewoon kleine en het is niet ons beesie, maar toch wil ik wel een naam voor haar hebben.
Jindy hebben we zelf bedacht, het klinkt niet Nederlands en dat is mijn bedoeling ook bij de kleine. Het moet bij Jindy passen. Niet dat je dadelijk Jindy en Truus krijgt ofzo.
De kleine is zwart met een brede, lange bles, en aan alle 4 de voetjes wit ook heeft ze wit in haar staart. (Heel raar getekend paardje vind ikzelf.)

Kom nu asjeblief niet aanzetten met site's met honderden namen, of lijsten met 30 namen. Maar als jij een naam weet en je denkt hey dat is wat. post die dan als je wilt Lachen

Zelf heb ik er wel al een paar, maar nog niet helemaal wat ik zoek.
Jada (zjada)
Daika
Laika
Kida

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.


Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 11:43

skippy1 schreef:
Little!

Owja, nog een eis die ik was vergeten...
Namen als shadow, of little enzo. zijn mooie namen, maar voor een tinker niet.. ik wil echte namen Lachen jaja, sorry maar ben heel kieskeurig hoor Knipoog

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 18:20

Jullie zijn allemaal heel erg creatief OK dan!
Maar de naam waar ik nu voor zou kiezen blijft denk ik toch Jada.
Laika vind ik zelf ook wel mooi, maar vind het niet zo'n apparte paardennaam. Verder zit er nog niet zo iets tussen dat ik denk van jaaaaah!!! Maar daarom wacht ik rustig af Haha!

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 20:12

verootjoo"]
jindra [size=7]zo heet een vriendin van mij *LOL* [/size]

klinkt ook wel leuk: jindy en jindra Haha!
[/quote]

Lijkt zoveel op elkaar Scheve mond en spreekt wat lastiger uit, maar verder wel een leuke naam.
[quote="Summertje schreef:
Jill

vind ik ook errug leuk.. Jill en Jindy.. maar Jill is toch meer een mensjes naam vind ik dan weer Tong uitsteken

Hehe, ik ben écht lastig hoor, met namen enzo Tong uitsteken zal later nog wat worden als ik kinderen krijg Schijnheilig

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.


Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 16:00

Hmmzzz t wordt steeds moeilijker!!!
Ik heb vast een kleine selectie gemaakt anders kom ik er nooit uit!
Jada *Wel van mezelf, maar vind ik nog steeds de mooiste*
Jade *gwoon dzjeed uitspreken Tong uitsteken*
Chels
Luna
Xanne

Verder Djin dat is de afkorting van Jindy dus dat is niet zo handig Tong uitsteken En luka, zo heet mn neefje Tong uitsteken

Denk dat ik dus nog het meest overtuigd ben van Jada, maar mijn vader vond die weer niet zo super, hij wil haar Patchouli noemen :s omdat dat een olietje is wat ze super lekker vind *jaajaaa, dat vind ik dan dus weer nix :s*

Maar nieuwe namen zijn nog steeds welkom! ze heet nog gewoon kleine Tong uitsteken De hoefsmid vind spirit wel wat Tong uitsteken maja we shall see

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Margarita_, Charaz, XladyX en 92 bezoekers