Grote paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 11:35

Ik ga zaterdag rijden op een ruin van 1.70. Als ik er aan denk krijg ik er al weer de kriebels van *LOL* omdat ik de laatste tijd vooral op D- en E-pony's gereden heb. Op Vlieland heb ik van de zomer ook een strandrit gemaakt op een paard van 1.70, ik had echt papbeentjes toen ik ernaast stond maar MOEST en ZOU op een paard van mezelf ipv weer voor een ukkie te kiezen.

Toen ik er eenmaal op zat viel het allemaal wel mee en vond ik een groot paard ineens weer veel leuker dan zo'n kleintje.

Vroeger op de manege stapte ik overal op. Als 9-jarig meisje reed ik onderlinge wedstrijden met een grote Fries en klom toen in de les liever op een paard dan op een pony.

Hebben meer mensen dit? Dat als je ouder wordt, je minder lef krijgt? En degenen die een groot paard hebben, hoe bevalt dat??



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 11:48

Ik ben 1.72 dus als ik op m'n tenen ga staan kan ik over de schoft heen kijken. *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 17:33

Aha ik ben niet de enige dus.
Misschien dat het onbewust inderdaad mee gaat spelen dat je het risico van blessures ed meer gaat zien.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 20:12

Citaat:
Op 2001-12-12 19:02, schreef jantina:
Bang ben ik niet. Maar op kleintjes voel ik met net als Mieke.
Ik kijk dan naar beneden en denk dat ik val. Dat ik over dat korte nekje tuimel. Dat zelfde heb ik als ik op een heel fijn/slank/iel paardje stap. Voelt het alsof ie doorbreken kan Haha!

Dat heb ik ook. Na een jaar Fjorden en Haflingers had ik op een heel sierlijk gebouwde Welsh K het gevoel dat mijn tenen elkaar onder aan de buik weer aan konden raken en dat ik de teugels maar helemaal met rust moest laten omdat ik bij de geringste druk het nekje zou breken *LOL* Ik houd wel van redelijk rond en stevig zodat je het gevoel hebt dat je ergens 'op' zit, in plaats van er 'omheen' als je begrijpt wat ik bedoel.


_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-12-12 19:13 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Pony2024 en 112 bezoekers