kleurtje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

kleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:29

welk kleurtje shabrak vinden jullie mooi staan bij een bruin paardje, in de winter is hij roodbruin, en in de zomer lichter roodbruin, met zwarte benen, Ik heb nu een donkerblauwe: Staat m super die kleur, heb die van eskadron, champagne kleurig, en verder wat oude dingen, dus die wil ik weg hebben, oohja bordeaxu staat hem ook mooi, Ik dahct aan babyblauw, of dta wat in de horselover staat dat mintgroene, vind ik wel cool kleurtje voor de zomer, of antraciet, of lila of paars, ik weet ook wel zeker dat geel mooi bij zijn vacht staat, van dat krokusjesgeel, omdat er zo'n weiland naast zijn wei is, en hij daar vet mooi tegen afsteekt, of korenblauw maar eerlijk gezegd lijkt me dat een beetje armoedig, maar wat denken jullie, ik kan deze kleuren niet allemaal kopen, maar hebben jullie een roodbruin paardje...Ik noe er zelf al veel op haha, maar hebben jullie foto's van mooie setjes, of sites war ik kan kijken? thank you!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:30

groen (check even mijn profiel dan zie je hoe mooi het staat), kobaltblauw is ook heel mooi

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:32

Jaa, zo´n kleurtje heeft mijn paardje ook, donkerblauw= kobaltblauw, dat staat inderdaad erg mooi, groen ook, maar daar ben ik niet zo gek van... dat paardje met dat grone dekje, die foto waar jullie met 2 paarden op staan, zo'n kleurtje heeft hij in de zomer...

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:55

mijn paardje Knipoog in de winter is ook hij roodbruin, ik heb ook nog een gele van eskadron, staat hem ook wel mooi, wist niet dat bordeaux bij hem zou staan, maar als het op jouw paardje past ook op de mijne dan he Knipoog Lila zal ze ook wel erg goed staan, weet dat er ergens een site is waar je de kleur van je paard kan aanklikken en dan het kleur van zadeldekje dat je wilt.. Kan er alleen even niet meer opkomen baduh.nl? zoiets toch

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:57

Haha, ja precies, maar bordeaux vind ik hem zelf ook mooi staan, en lila is denk ik ook wel mooi, maar ik wil wel graag babyblauw, lichtblauw, maar ikw eet niet of het staat, en dat mintgroen..??? Die site ken ik niet, ik zal wel kijken op het adres wat je gegeven hebt, en verder even kijken op googl .nl of die het misschien kan vinden..ben wel benieuwd

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:59

de nieuwe bamboo kleur van BR Lachen!

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:59


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:01

heeelp, er staan veel roodbruine kleuren op, welke moet ik kiezen?? Kga er maar even een foto bij pakken..

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:04

hmm tsja ik zit te twijfelen tussen drie kleuren, je hebt ook die drie zwartbruine, en hele donkerbruine, die moet ik niet hebben, zit dus tussen die drie roodbruinete twijfelen, maar hij heeft steeds een andere kleur op me foto´s...

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:34

Idd de nieuwe van BR !!!!!
En grijs. Ik heb ok een roodbruine en alle tintjes grijs staan hem geweldig!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:36

en lichtblauw, baby blauw en lila en mintgroen?? hoe vinden jull9e dat staan, als ik geld heb ga ik maar even naar de paardenwinkel, en dan eens kijken wat hun collectie is, meestal hebben ze wel eskadron en imperial riding, maar ik weet niet of ze br hebben, zag laatst ook een geel shabrak met bandages van br hier te koop staan, volgens mij staat dat ook mooi.... Paardenwinkel en ik is niet goed, vooral niet met geld, dan zie ik zoveel mooie dingen hahah Bloos die wil ik allemaal hebben haha Haha!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:24

licht en babyblauw staat ook heel mooi, lila ook, mint heb ik zelf nog nooit gezien, dus neem je paard mee naar de winkel? Tong uitsteken

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:27

ok, dankje voor jullie reacties, ik kan niet wachten tot ik naar de winkel kan en geld heb... Ik ben benieuwd wat hun aanbod is...

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:38


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:44

jaa zker, ik zie het, ik denk dat kreeftrood hem ook niet verkeerd zal staanof geel, maarja dat vind ik van die twijfelkleuren, is het leuk of te knallend..die beige van br is ook super!!