Petrie laarzen te groot gekocht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Petrie laarzen te groot gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 20:04

Ik heb vandaag nieuwe laarzen gekocht (Petrie Standard) alleen ik ben zo stom geweest om ze met twee paar superdikke sokken te passen .... Bloos!
en ze zaten al wat ruim omdat m'n kuiten nog wel zouden groeien.
Toen kwam ik dus thuis en doe ik gewoon 1 paar sokken aan en nu zitten ze natuurlijk nog veel ruimer. Bij mijn voet en onder m'n knie zit de laars vrij strak, maar bij mijn hiel, enkel en onder bij m'n kuit heb ik nog flink wat ruimte over. Kijk, ik snap dat m'n kuiten nog zullen groeien, maar volgens mij worden ze dan aan de bovenkant dikker, en niet aan de onderkant (en al helemaal niet bij m'n enkels Scheve mond ). Als ik nu m'n hakken uitdruk krijg ik allemaal diepen plooien bij m'n enkels en m'n wreef en dat vind ik nou niet bepaald mooi eigenlijk. Ik ben wel een gigazeur wat dat betreft, maar had ik volgens jullie dan niet beter een kleinere kuitmaat kunnen nemen? Of gaat het leer vanzelf, ook op die plaatsen, beter naar je been staan, wordt je kuit ook aan de onderkant dikker als je ouder wordt en als het warm wordt en is bij een kleinere kuitmaat de laars ook bij de enkels smaller? Als ik een kleinere kuitmaat zou nemen (als ik de laarzen uberhaupt om kan ruilen) dan moeten ze echt op maat gemaakt worden, vinden jullie het dat waard 45 euro extra betalen? Clown


Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 20:11

nouw lekker warm zeg

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 21:01

bedankt allebei, ik ben weer helemaal happy met m'n laarzen. inlopen valt me trouwens ook supermee (tot nu toe) maareh.... bij mij zie je het echt wel hoor naar mijn idee, ik krijg hele grote plooien boven m'n enkels als ik m'n hak uitdruk. gaat dat nog een beetje weg denken jullie?

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 22:25

jah dat snap ik maar toch niet dat je laarzen volledig invallen ofzow?

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 22:26

ze zijn nl. nog helemaal glad, alleen bij m'n enkels zitten er aan beide kanten twee diepe, diepe deuken
ow jeej, wat kan ik zeuren zeg Bloos

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 13:07

Dank jullie wel allemaal ... eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren Bloos


Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 11:06

die laarzenspanners zijn idd errug duur !!! tegen de tijd dat ik die kan kopen zijn deze laarzen alweer versleten ben ik bang Bloos

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 11:09

en het is bij mij niet zo dat ze helemaal afzakken. ik dacht alleen dat de meerwaarde van leren laarzen nou juist was dat ze zo lekker strak zaten en dat je dan beter contact had met het paard en een stillere beenligging kreeg Verward .... maar nu heb ik dus het idee dat dat nogal niet zo is Scheve mond maar ze zakken dus niet erg af ofzow, ik kom wel ietsjes met mn hiel omhoog maar verder niet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annick96, xYaartje en 100 bezoekers