Paard vertrouwen kwijt in binnenmaneges.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 22:47

Hallo!!
Ik heb vorige week in Hulshorst een wedstrijd gehad, ik wist van te voren dat t een kijkerige bak was maar dat t zo erg zouworden had ik niet verwacht. Costa wou nergens maar dan ook nergens meer langs, hij zag overal spoken terwijl ie binnenwedstrijden daarvoor prima heeft gelopen!!
Grrrrr, hy wou op een gegeven moment nul, nix meer, alleen nog stijgeren en wegrennen, Toen ik hem nog in de losrijhal aan het werk zette liep ie weer perfect Schijnheilig Verward Was ie dan echt bang of....
Nu had ik afgelopen zat. weer wedstrijd in dronten, die is wel minder kijkerig maar op een gegeven moment zag ie toch weer spoken in de H-C hoek en sneed ie de halve bak af. Ik heb gelukkig deze proef wel uitkunnen rijden, (anders had t me weer 2 wp gekost!!)
Maar nu kan ik me al weer zorgen maken om de volgende wedstrijd, dat ie dan weer zo zal doen.
(en NEE, ik ben niet zenuwachtig,k rij mn halve leven al wedstrijden dus dat breng ik niet op hem over)

Hoe kan ik hem nu weer vertrouwen geven in vreemde binnenbakken, dat ie toch weer gewoon zonder spoken een proef kan lopen??

Wie heeft er tips??


carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 11:50

Ik ben nu idd met hem bezig om gewoon thuis rare dingen in de bak te leggen, kleden, zeilen, paraplu's enz....
Hy loopt er dan wel gewoon langs en na een paar x kijkt ie er niet eens meer naar.
Ik ga denk ik idd maar eens op pad om gewoon in andere binnenmaneges te rijden.

Okay,Margreet, als hij begint te springen enzo dan zit ik er niet meer super relaxed op maar ik bedoelde meer van te voren zeg maar, met losrijden of als ik net de ring binnen ben. Dat ik dan zelf niet echt gespannen ben. Snappie? Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika_l83, Lightninggg, Tessapolly en 8 bezoekers