Welke letter bij Quarter Horse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Welke letter bij Quarter Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 22:51

hoi,
Ik heb net een Haflinger merrie gekocht en die is drachtig van een Quarter horse alleen nou is het punt dat ik niet weet hoe ik aan het stamboek van america komen (in nederland zit geen stamboek) en Met welke letter de naam van het veulen moet beginnen(bij sommige rassen is dat heel belangrijk) Jammer genoeg kan ze niet in het Haflingerstamboek want daar nemen ze haar moeilijker aan.
Maar ja Weten jullie het?
thx Alexandra



Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 16:02

Sonja schreef:
Ik denk toch dat er op Western meer mensen zitten die iets weten over Halfquarters registreren dan op Vraag maar raak Heike.... Verward


Hmmm Zit wat in maarja ik wil haar/hem helemaal niet western inrijde hoor dank je lekker!!!
dagdag
Alexandra

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 17:32

Sonja"]
[quote="punkies schreef:
dank je lekker!!!
dagdag
Alexandra



Verward
[/quote]

sorry, Ik houd absolut niet van western maar ieder zijn sport ik vind het niet belaggelijk ofzo hoor!

Citaat:
Wat Sugarmiss al zei: officieel kun je niets met het papier, bij de Quarters willen ze hem niet hebben, bij de Haflingers ook niet.
Het veulen is dan gewoon een mix zonder papieren, hoe je het ook bekijkt

De man vanwie ik deze haflinger had gekocht had al meer van dit soord half-veulens gefokt en die konden wel in het stamboek. Maar dat moest wel helemaal via America geregeld worden.
Ik ga wel even kijken bij de Half quarter site heel erg bedankt Allemaal OK dan!

Ciao Alexandra

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 13:05

Whahahhaha dat met die kont dacht ik ook al ja mijn haflinger heeft zo'n Abricozen kont!!! Echt mega groot alleen wil ik nog wel ff een afbeelding van die'super mooie' quarter zien!!
En dat Western zadel;
Grrrr willen we niet. Maar waarschijnlijk moet het veulen al bij 1 2/1 jaar weg(ik ga mijn pa wel even overhalen hoor!!) Maar ja als wij der inrijden dan zowieso Engels en dan mischien als 'bij ding' Western!!!
whahhaha
dagdag,
Alexandra

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-04 14:22

Sonja,
punkies schreef:

Het veulen is dan gewoon een mix zonder papieren, hoe je het ook bekijkt
dit schreef bdw Cassidy!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 bezoekers