manege slot in Wittelte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

manege slot in Wittelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 15:18

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die bij manege slot rijden of hebben gereden. Is er dus iemand die zijn ervaring met deze mange kan vertellen. Hoe wordt er lesgegeven en door wie? Kortom alle info is welkom!
Alvast bedankt!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 15:49

Ben er wel een paar keer wezen kijken, en toen gaf Ini Slot zelf les, zag er prima uit.
Weet niet of dat nu nog zo is?
Ze hebben trouwens wel een website: www.inislot.nl

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:05

Voordat ik een eigen paard had heb ik er les gehad.

Het verschil met andere maneges was toen dat je op hun eigen fokmateriaal mocht rijden,en dat waren niet de doorsnee manegepaarden.Heel leerzaam voor wie eraan toe is Haha!
Maar dat bepaalt Ini wel!

Zo heb ik op de tantes van Luzelma gereden

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:34

Ik heb zelf ook wel is op Luzelma gereden... Ik en mijn moeder hebben hier onze eerste jaren les gehad.. Op zich wel een goede manege.. goed verzorgd enzo.. alleen wisselden bij ons de laatste jaren de instructrices nogal vaak (dat waren vaak niet de beste) en daardoor werd het niet erg persoonlijk..wat het zowieso niet is als je met zn 9 enen door een bak hobbeld.. maarja.. misschien is het leuker als je daar rijd met meer ervaring.. Ik heb in ieder geval leren paardrijden door mijn eigen paarden en niet zo zeer door een manege...
9het is trouwens wel grappig.. want ik zit tegenwoordig bij de dochter van ini Slot in de klas..nooit gedacht dat ik haar nog is zou tegenkomen Haha! )