te dik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:43

Barvrouwke schreef:
3x per dag eten. geen snacks of wat dan ook tussendoor, heb je honger, neem dan 2 slokken water (geen glazen,want dan rek je je maag op)



Ik zit zelf in een eetgroep wegens eetproblemen (of te weinig of te lekker eten).
En daar leer je 3 x een maaltijd + 3 tussendoortjes.

Die tussendoortjes bestaan dan uit bijv een cracker, biscuitje, fruit maar savonds mag je ook gewoon gerust een gevulde koek of chocoladereep.

Overigens is die groep er niet voor afvallen maar voor een gezond eetpatroon, als je dat hebt val je wel af, en als je te licht ben (anorexia) kom je aan.

Daarnaast opletten wat je eet, veel groente, veel fruit, letten op wat voor boter en de extra's, drink water of thee (zonder suiker) etc.
Calorien boekje daarbij kan helpen.

Gewoon gezond eten dus.

En veel beweging natuurlijk Knipoog (Ga maar een dagje achter je paard aanrennen Tong uitsteken )

Ik zou er zelf ook graag zo snel mogenlijk wat af willen hebben (daarom ben ik in mijn pubertijd ook weleens gestopt met eten, dat hielp maar is echt heel slecht), maar hoop dat op de lange duur dit beter helpt.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Merel___, mukkes, pretty en 36 bezoekers