Wat voor deken hebben jullie??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 17:53

Wat voor deken hebben jullie er nu op liggen??? Want ik hoor zoveel verschillende dingen erover. Wij hebben nu ons dikste deken erop (in ons geval het tussendeken raar genoeg is die dikker dan ons winterdeken) maar als het nog erg kouder wordt gooien wij er nog een bij. Mijn paardje is namelijk een kwpn-er en is 3/4 engels volbloed dus erg dun behaard. Wat voor dekens hebben jullie op jullie paarden en op wat voor paarden??? En met hoeveel graden gooien jullie er nog een tweede bij??? Groetjes Marielle

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 18:17

Ik heb nu een Harry's horse two tone deken op. Erg dik en licht in gewicht. En niet zo duur....
Als het echt hard gaat vriezen doe ik de Pagony staldeken eronder!!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 18:18

Mijn shet staat zonder deken, mijn draver staat met een simpele winterdeken. Zodra het 's nachts kouder dan -4 gaat worden doe ik er een onderdeken bij. Ik ben meestal niet zo snel met dikke dekens, daar je anders -als het echt koud wordt- een boel dekens op je paard moet leggen en dat maakt ze enkel zwakker.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 18:27

Een DryHorse winterdeken (onbekend merk, maar erg goed!), en als het echt koud wordt, dus overdag ook vriezen komt er een onderdeken bij.
Een KWPN-er met veel bloed die ook dun in het haar blijft en het vrij snel koud heeft (maar dan nauwelijks extra vacht gaat kweken), als de haren op haar hals overeind staan heeft ze het koud gehad: dekentje erbij.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 19:09

Sevin is een arabier, maar hij heeft een vreselijk dikke wintervacht. (shet model Haha! ) Hij heeft nu een simpele Weather Beeta deken op en daar moet ie het ook mee doen.

*Stallie*

Berichten: 49
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 19:11

hallo marielle.....
ik heb de dikke deken om, een winter deken waar geen ander deken meer onder of op moet, heel handig dus...maar jij hebt die deken al gezien..

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:02

Fie staat onder een dikke Bucas, lekker warm, ademend en waterdicht!

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 22:15

Ik heb een weather beeta, waterdicht, omdat die van mij op het land staat met een uitloop stal, zo kan ik toch, ook als het net geregend, heeft rijden.. Deze deken bevalt mij erg goed, weet niet of ik er nog een deken onder ga gooien, vind het dan altijd zo lastig wanneer ik hem er dan weer tussen uit moet halen enzo... Ze heeft een behoorlijk dikke vacht ondanks deze behoorlijk dikke deken.. dus beetje rustig aan doen met rijden..

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 23:38

ehm ja ik heb een harry horse highliner en voor buiten een heeeeele dikke met bontgevoerde deken, ik weet niet wat voor merk, staat er niet op.

maar hij is wel superwarrum en waterdicht